Anugerah Terindah: Menu Minum Petang - Jemput-Jemput Kentang

Halaman

23 Oktober 2015

Menu Minum Petang - Jemput-Jemput Kentang






Salam dan selamat malam untuk semua sahabat blogger dan pengunjung yang Diana sayangi dan hargai....terima kasih yang tak terhingga Diana ucapkan kepada semuanya.....Petang tadi dengan keadaan cuaca yang mendung dan dingin buat perut terasa lapar...Tertiba Diana teringat kat dalam peti ais ada beberapa biji kentang...Mula lah Diana teringin nak makan kentang goreng tapi bukan lah macam kentang KFC tu yer.....hihi....dan bermula lah operasi kat dapur.....
















Dan hasilnya...jemput-jemput kentang makan jejah dengan sos cili ataupun mayonies dan secawan milo panas....sedap tak terkata....hihi....











15 ulasan:

  1. Huhh mmg sedap ni..akak dah bayangkan cemana sedap tak terkata tu..hihi :D

    BalasPadam
  2. sedapnyer tu..

    BalasPadam
  3. Ya btl tu kak..sedap ni mkn dgn minum panas..:)

    BalasPadam
  4. Hui tak pandang lain kalau PC ni...adoi..

    BalasPadam
  5. sedapnyaa
    tetiba teringat kentang kat dapur,ehem2 hee

    BalasPadam
  6. SDPNYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

    BalasPadam
  7. Sedap makan time panas2 and cuaca sejuk.. nyamann !

    BalasPadam
  8. Menu baru nnt Lya try buat slalu buat yg kntang kfc tu ja hihi

    BalasPadam
  9. kalau rajin boleh makan , kalau malas lapaq la jawabnya

    BalasPadam
  10. Sedapnya... tetiba teringat kentang di rumah ^-^

    BalasPadam
  11. Alamak,...memang asyik nih! Saya tengah fikir2 berapa biji kentang yg ada kat umah skrg ni :)

    BalasPadam
  12. tengok pun dah rasa sedap. hehehe

    BalasPadam
  13. jemput2 ni kan selalu buat time berbuka je lps pausa dah mls hahaha

    BalasPadam
  14. diana..kiranya kentang tu di potong kecil n nipis lah eh

    BalasPadam
  15. Errrrrrrrrrrr...... Sedapnyaaa... T.T
    Rasa macam nak cuba buat laa pulakss...

    BalasPadam

Terima kasih kerana sudi komen

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign