22 Ogos 2014

Hari Berkabung Malaysia






Salam dan selamat pagi untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai...Salam Jumaat penghulu segala hari,dan hari ini juga kita seluruh rakyat Malaysia Berkabung.Di pagi Jumaat ini rasa sayu dan pilu menyelubungi hati kita,apatah lagi keluarga mangsa MH17 yang menantikan jenazah ahli keluarga mereka yang terkorban...berat mata memandang,berat lagi bahu yang memikul....








Al-Fatihah kepada semua mangsa yang beragama islam dan takziah kepada semua mangsa yang bukan beragama islam...kepada semua keluarga mangsa MH17 tabahkan hati menerima dugaan ini...












21 Ogos 2014

Pink Lagi Nampaknya







Salam dan selamat petang untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai....




Sekaran dah bulan August....seminggu lebih lagi dah masuk bulan september,lepas tu bulan october pulak...Semua sudah maklum,hari raya Aidiladha atau hari raya korban jatuh pada bulan october kan...Mungkin ramai di kalangan blogger dan pembaca tiada yang menempah baju baru untuk hari raya Aidiladha....tapi Diana raya Aidiladha ni nak jgk menempah sepasang baju baru....hehe..







Kain Satin Untuk Skirt 2m x RM5.80 = RM11.60
Kain Chiffon Untuk Baju 2m x RM4.90 = RM9.80
Lace Untuk Tangan Jer 1m x RM10.00 = RM10.00
Jumlah Semua Kos Kain Dan Lace = RM31.40



Murah tak Diana beli kain ni....hehe....Untuk upah baju pulak,tempat Diana selalu tempah untuk menjahit baju,biasanya RM40.00 untuk kurung moden dan untuk peplum...Nak tahu fesyen baju apa Diana jahit nanti...tunggguuuu......






Warna Pink Pilihanku

Salam dan selamat pagi untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi
Pink
Bekas air warna pink dan air pun warna pink...air bandung...



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...