17 April 2016

8 April 2016

Salam Jumaaat Penghulu Segala Hari





Salam dan selamat hari Jumaat penghulu segala hari untuk semua sahabat blogger dan pengunjung yang MD sayangi dan sangat hargai.....Jumaat datang lagi semoga kita jadi insan yang mencintai Allah dan mendapat Keredhaan dariNya...









YA....Allah 

Jadikanlah aku mencintaiMu
Dengan segenap cintaku
Dan seluruh usahaku
Demi KeredhanMu.....






7 April 2016

Hadiah Dalam Bungkusan Itu





Salam dan selamat petang untuk semua sahabat blogger dan pengunjung yang sentiasa sudi bertandang ke blog MD ini.....Terima kasih yang tak terhingga MD ucapkan kepada semua...... Dalam entri MD kemarin 





Kata ucapan tahniah dari blogger Rianalittlecuties




Comel kan hadiah baju kurung kanak-kanak yang MD menangi....Terima kasih buat blogger Rianalittlecuties atas pemberian hadiah yang sangat comel ni....Tentu si anak buah MD suka dengan baju ni....Sebenarnya hadiah ni dah 2x di ke alamat MD....pertama pos tu bulan Januari ke alamat MD, tapi pihak pos tak ada info yang barang MD ni dah sampai....Lepas tu kena hantar balik ke alamat blogger Rianalittlecuties...


Terima kasih sebab masih sudi kirim balik hadiah tu ke alamat baru MD.... InsyAllah sabtu ni MD baru nak hantar ke rumah anak buah MD..... dia pun tak sabar nak pakai baju baru tu.....hihi