Anugerah Terindah

Halaman

14 Januari 2019

Cerita Hujung Minggu




Hujung minggu 13/01/2019 ada masa pergi jalan² ke Indah Jaya Waterpark Sandakan.. 


Tiket masuk Rm12 untuk orang dewasa dan kanak² kira harga sama jer.. Wanita mengandung dan kanak² di bawa ketinggian yang telah di tetapkan tidak di kenakan bayaran. Kak MD masuk nak selfie jer tak mandi pun kena juga bayaran tau😀



InsyAllah ada masa pergi balik baru nak mandi pulak😍























7 Januari 2019

Teh Sedap Memang Sedap





Kemarin punya cerita.. Hujung minggu keluar jalan² ke pasar dekat jer dari tempat Kak MD.. Keluar sini mesti beli Teh Sedap ni.. Kalau tak beli rasa ada yang kurang tau.. 




Muka ada nampak happy bila dapat minum Teh Sedap ni.. Tak pernah rasa bosan minum Teh Sedap sebab terasa sedapnya tau.. 












Giveaway SemakanOnline.com Di Mialiana.com




Pembayaran Bantuan Sara Hidup 2019 atau BSH 2019 fasa pertama akan dibuat pada 28 Januari nanti. Bantuan tersebut dijangka memanfaatkan lebih 4.1 juta penerima di seluruh Malaysia. Terdapat lima jenis kategori bantuan untuk pembayaran BSH kali ini. (rujuk gambar di bawah)




Pembayaran pertama akan dibuat sebanyak RM300 untuk setiap isi rumah. Baki bayaran BSH yang akan disalurkan pada fasa kedua dan ketiga akan menggunakan kaedah baharu seperti yang diumumkan dalam Belanjawan 2019.
Urusan kemaskini BSH 2019 akan dibuka semula dalam tempoh terdekat. Setiap penerima wajib kemaskini permohonan masing-masing sekurang-kurangnya sekali dalam tempoh 3 tahun. 

Untuk maklumat lanjut layari portal Bantuan Sara Hidup di https://bsh.hasil.gov.my







Giveaway ini dianjurkan oleh SemakanOnline.com dengan kerjasama Mialiana.com. Hadiah wang tunai sebanyak RM350 untuk dimenangi. Sila klik SINI untuk join.





1 Januari 2019

Selamat Tahun Baru 2019







Di tahun 2019 ...Alhamdulillah kita masih di beri kesempatan untuk menghirup seharian dah tadi.. Semoga kita sentiasa diberkati dipanjangkan umur dipermudahkan segala apa yang kita lakukan. 

Dah lama rasanya tak menjenguk blog ni dah usang sangat nampaknya sebab macam dah bertahun dah tak masuk...banyak dah habuk sana sini.. 

InsyAllah ada masa akan terupdate lah sesuatu lakar cerita dalam blog Anugerah Terindah ini. 


Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign