Anugerah Terindah: Tudung Halfmoon Auleeya Dah Sampai

Halaman

21 Oktober 2014

Tudung Halfmoon Auleeya Dah Sampai






Salam dan selamat tengahari untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai....dah lunch ker...Diana hari ni lunch cuma makan pau inti ayam...walaupun cuma lunch dengan sebiji pau tapi dah cukup untuk mengalas perut hingga ke petang...Alhamdulillah...





Sebenarnya hari ni nak kongsi tentang tudung halfmoon yang Diana dah oder kat Ezne Collection.....Diana suka sangat pakai tudung halfmoon ni sebab ia senang di gayakan...
















Diana terus oder 2 tudung Halfmoon Auleeya iaitu warna Yellow Mustard  dan  Pink Belacan..


1) Diperbuat daripada kain georgette chiffon.
2) Sangat lembut, sangat terletak bila dipakai. 
3)Tidak terlalu jarang dan tidak panas.
4)Ukuran :1.5mX0.75m




 
Nak pilih warna dan nak oder jom ker FB: Ezne Collection












18 ulasan:

sitirohaida berkata...

wah...warna pun cantik diana...

Sweet red cherry berkata...

cantiknya kaler tudung..sweet ja tengok..

psstt kak..sikit juga makan tu..diet ka?heheh..

Mardiah Diana berkata...

Terima kasih sis....nak lagi ni warna lain.....hehe

Mardiah Diana berkata...

Terima kasih sis....nak lagi ni warna lain.....hehe

Dunia Zumal berkata...

Cantik tudung Diana tu ^_^

Unknown berkata...

ayu ni kan tak pandai btl nak pakai tudung2 gini skg niee

Elya Roza berkata...

Cantik2 tudung u dear :)

Unknown berkata...

Cantikkkk ;D

Mimie berkata...

Memg cantik

Asha Lya berkata...

Wahh gojesla wrnanya. Lya pun suka guna tudung halfmoon

Ainim Rashihah berkata...

warna pink belacan tu cantik

Jie berkata...

Warna dia lawa sisi

naomei berkata...

Memang sah nak mengoda cik akak beli nie...adoi...

Unknown berkata...

sure akak gojes bila pakai. suka tgk org lain bergaya dgn fesyen tudung. cantik

Maria Firdz berkata...

Ada juga koleksi tudung halfmoon ni..

Khir Khalid berkata...

Assalam... wahh tahniah.. :)

Invisible Me berkata...

IM tak pernah pakai halfmoon lagi.

Norihanyusuf berkata...

saya pun jarang pakai halfmoon..
ada jugak 2, 3 pasang kat rumah...
cantik warna purple tu..

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign