Anugerah Terindah: Brooch.

Halaman

Memaparkan catatan dengan label Brooch.. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Brooch.. Papar semua catatan

21 November 2015

Buat Brooch Comel....Comel Lah Sangat





Salam dan selamat petang untuk semua sahabat blogger dan pengunjung yang Diana sayangi dan hargai....Terima kasih yang tak terhingga Diana ucapkan kepada semua kerana sudi singgah dan komen dekat blog Diana ini....Berapa hari tak ada nak update apa² entri sebab tak ada idea sebenarnya nak update apa cerita....hihi




Sebab baru nak ceburi bidang membuat brooch ni,jadi cerita semalam Diana nak update pasal brooch jak yer.....Semalam lewat tidur sebab Diana buat brooch untuk buat duit tambahan,adik² kat sini sibuk nak suruh Diana buat...alah...Diana buat sikit² jer ikut permintaan adik² kat tempat Diana je dulu belum berani nak terima tempahan dari luar...InsyAllah doakan Diana yer....






Gambar kat bawah pula brooch yang Diana buat tengahari tadi....Diana gabungkan 2 brooch jadi 1 brooch...saja cari kelainan...hihi....






Ok lah untuk entri hari ini...esok dah hari minggu dan Diana ucapakan selamat berhujung minggu untuk semua....InsyAllah esok sambung buat brooch lagi...










9 November 2015

Inilah Hasil Aktiviti Hujung Minggu






Salam dan selamat tengahari untuk semua sahabat blogger dan pengunjung yang sudi singgah dan komen dekat blog Diana ini...Terima kasih yang tak terhingga Diana ucapkan kepada semuanya....Hari sabtu baru² ni Diana ada buat entri tentang aktiviti hujung minggu Diana di sini.




Ini dari kain cotton






Ini dari reben




Cantik dan comel tak brooch yang Diana buat sendiri ni...first time ni Diana buat brooch sendiri...Walaupun belum secantik dan secomel buatan yang mereka² yang dah pakar tapi Diana rasa puas hati dengan hasil yang Diana buat ni...InsyAllah Diana akan belajar untuk memperbaiki kelemahan Diana dari segi jahitan dan juga rekaan....














7 November 2015

Aktiviti Hujung Minggu Ini







Salam dan salam sabtu untuk semua sahabat blogger dan pengunjung yang Diana sayangi dan hargai....terima kasih Diana ucapkan kepada semua sebab sudi singgah dan komen dekat blog Anugerah Terindah ini....Tak sedar begitu cepat masa berlalu esok dah hari minggu pun kan...apakah aktiviti sahabat dan pengunjung di hujung minggu ni...








Nampak tak gambar kat atas tu...tentu sahabat dah dapat meneka kan apakah aktiviti Diana hujung minggu ni... Sebenarnya dah lama Diana nak buat brooch sendiri ni sebab Diana suka tengok benda² yang comel dan cantik...kalau kita buat sendiri kita boleh letak apa yang kita suka kan tak macam kalau kita beli yang dah siap bentuk dia terhad...hihi...




Diana beli barang² nak buat brooch ni time Diana cuti hari tu,jalan kat pusat bandar cari² lah segala benda ni kat 1 kedai ke 1 kedai...tak sedar dah banyak Diana terbeli...haha...Harap brooch yang Diana akan hasilkan ni comel dan cantik...hihi...









Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign