Salam dan selamat petang untuk semua sahabat blogger dan pengunjung yang Diana sayangi dan hargai....Terima kasih yang tak terhingga Diana ucapkan kepada semua kerana sudi singgah dan komen dekat blog Diana ini....Berapa hari tak ada nak update apa² entri sebab tak ada idea sebenarnya nak update apa cerita....hihi
Sebab baru nak ceburi bidang membuat brooch ni,jadi cerita semalam Diana nak update pasal brooch jak yer.....Semalam lewat tidur sebab Diana buat brooch untuk buat duit tambahan,adik² kat sini sibuk nak suruh Diana buat...alah...Diana buat sikit² jer ikut permintaan adik² kat tempat Diana je dulu belum berani nak terima tempahan dari luar...InsyAllah doakan Diana yer....
Gambar kat bawah pula brooch yang Diana buat tengahari tadi....Diana gabungkan 2 brooch jadi 1 brooch...saja cari kelainan...hihi....
Ok lah untuk entri hari ini...esok dah hari minggu dan Diana ucapakan selamat berhujung minggu untuk semua....InsyAllah esok sambung buat brooch lagi...