Salam sabtu untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai....salam berhujung minggu juga...
Pagi ni Diana nak cerita sikit pasal Diana shopping dekat GO SHOP ada tv boleh beli tu...hihi...first time tengok rancangan tu barang pertama yang buat Diana teruja nak shopping kat GO SHOP adalah My Qalam Al-Quran digital...Sebenarnya dah lama Diana nak memiliki My Qalam Al-Quran digital ni dan Alhamdulillah akhirnya impian Diana untuk memilikinya tercapai juga....
Dalam dia ada pengecaspengecas sekali usb dan earphone,ada iqra,kamus melayu-arab,panduan haji & umrah,surah index dan panduan nak guna,buku panduan sembahyang,doa-doa pilihan dan manzil lepas tu dapat giat buku untuk kanak-kanak siri 1- 3..warranty card selama 1 tahun.