Selamat tengahari untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai...Sebenarnya entri pandai tadi nak buat sebab pagi tadi juga Diana ambil gambar ni...gambar apa lagi kalau bukan gambar "Bunga"...hihi....Jom layan gambar bunga yang Diana ambil....jangan pula bosan yer bila tengok bunga2 ni...sebab cantik sangat Diana pun tak bosan nak tengok..
Lama juga Diana menunggu bunga kemboja ni berkembang mekar...sekali ia berkembang mekar....
berkuntum2 lagi.....Ada sepokok lagi bunga kemboja Diana yang belum mengeluarkan bunganya...Hari tu beli anak pokok bunga kemboja Diana tanya tauke tu...dia tak tau pun bunga dia warna apa,tapi Diana tetap beli jak..kalau bunga dia lain warna baguslah tapi kalau merah juga macam gambar kat atas tu tak apa juga sebab cantik sangat.....Alangkah indahnya ciptaan yang maha Esa...tak jemu Diana memandangannya....