Anugerah Terindah: Wordless Wednesday #3

Halaman

23 April 2014

Wordless Wednesday #3

 
 
 
 
 
 Salam dan selamat malam untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai...





 
 
"Tidak ada Manusia yang BODOH atau PANDAI,
Yang ada cuma Manusia yang RAJIN atau PEMALAS..
 
 
 
 
 

12 ulasan:

Unknown berkata...

Betul2..

Unknown berkata...

Betul tu diana

Fiza Aizzawa berkata...

setuju.. kalau rajin bolehla jadi pandai..

Yun Sing berkata...

Yang ini setuju giler :')

naomei berkata...

Betol tu diana
Kalau nak diukur dengan kepandaian semua kita pandai. Tak dari sudut mesti ada sudut lain kan.

Zizie Zack berkata...

betol tu.. bak kata orang sekarang, cuma sel2 otak belum bersambung..

Tanpa Nama berkata...

ye sis...tak ada yang automatik tapi ada yg boleh adjust untuk 30 hari.means,ianya update setiap 30 hari la secara automatik.....

Dunia Zumal berkata...

Haha betul juga tu :)

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

btol2..

Aisyah Az berkata...

betul sangatt.. cikgu selalu bagi nasihat macam tu kat kami.

wish me luck kt entry ecah boleh? hee
macehhh =)

Adriannasyaz berkata...

Assalamualaikum akk..miss u.hehe..betui kak betui..hehe..rajin dgn malas ja.. ^_^

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

yui sggh jumaat kak =)

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign