Anugerah Terindah: Sarapan Hari Ini #Pulut Panggang

Halaman

5 Februari 2015

Sarapan Hari Ini #Pulut Panggang


Salam dan selamat pagi untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai...bersua lagi kita di hari khamis yang indah ini....


Hari ini Diana bersarapan pagi dengan pulut panggang yang berintikan serunding udang kering....pulut panggang ni Diana beli dengan jiran sebelah rumah Diana...harga dia RM0.50 sebiji....Diana beli RM1.00 jer,cukuplah untuk alas perut hari ini...
Yang Ikhlas,

18 ulasan:

Sweet red cherry berkata...

assalam n morning kak..

wah, best breakfast akak tu..pulut panggang..lama wana nda makan.. ;)

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

Alhamdulillah sdp tu kak..

Mardiah Diana berkata...

Waalaikumsalam dan mat pagi juga dik wana...jiran jual...tercium bau dia...tu yang buat akak teringin pula nak makan...hihi

Zie Has berkata...

sedapnya pulut panggang.. terliur lak :)

BLOG OH! BLOG

Mardiah Diana berkata...

Alhamdulillah dik yui...memang sedap ni..hihi

Mardiah Diana berkata...

Memang sedap ni pulut panggang kan sis....hihi

Fiza Aizzawa berkata...

favorite Fiza nie.. sedap2..

PERMATABIRU berkata...

sedapnya kalau makan panas-panas..

mama eija berkata...

assalamualaikum diana,,, pulut panggang fav hubby eija :) tapi dia suka inti kelapa sedap kata nya... eija tak pnh mkn pun belum teringin

Siti Sharini berkata...

sedap tu

Asha Lya berkata...

Lma dah lya x wat kuih ni, memg sdp brintikn udang

Unknown berkata...

sedapnyeee dianaa

Dunia Zumal berkata...

Nie makanan hujung minggu zumal gak ^-^

jie susanos berkata...

emm,ckup dh sarapan pg mcm tu..kena2 ada milo plak..

Cik Fafa berkata...

Sedapnyaaaa. Mkn pulut panggang mesti dh kenyang sgt dh utk breakfast. ^^

Miss S berkata...

kecur air liur tengok pulut panggang ni..nyum,nyum..

Unknown berkata...

feveret sis ni ... inti udang kering lagi lah ohsem ... terliur pulak .

Unknown berkata...

ayu mmg suke pulut panggang nie,,
sedappp

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign