Anugerah Terindah: Sedapnya Aiskrim...

Halaman

12 Februari 2015

Sedapnya Aiskrim...









Salam dan selamat petang untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai...










Petang tadi sebelum pulang dari ofis...Diana nak sahabat2 kat ofis menjamu selera dengan aiskrim...ada 2 perisa yang kami makan iaitu berperisa vanila bersama cip coklat dan aiskrim berperisa caramel...




Aiskrim ni adik manager yang belanja...katanya sempena CNY.....hihi...









Yang Ikhlas,

20 ulasan:

Sweet red cherry berkata...

Wow bestnya akak makan aiskrim..wana pun teringin juga mo mkn walaupun demam..hihi

Mardiah Diana berkata...

Sedap kan dik wana...eemm...dik wana jangan lupa makan ubat ya supaya cepat sembuh..

naomei berkata...

Colourfull eh...hihi...seminggu lebih aiscream tu dalam peti sejuk cik akak...
Cik akak beli yang kolor tu

ezy.fia berkata...

terliur tgk..
nk mkn aiskrim jgk la..
:D

Khir Khalid berkata...

Assalamualaikum.. seronok pulak tengok aiskrim mlm2 mcm ni.. best.. :)

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

Sdp ni.. suka jenama ni

Dunia Zumal berkata...

Alahai lama tak makan ais krim sebab zumal tak sihat...

Asha Lya berkata...

Aish mggoda Sgt ni Kak..ermmm mcm nak pi bli ni

Asha Lya berkata...

Aish mggoda Sgt ni Kak..ermmm mcm nak pi bli ni

Eny Abdullah berkata...

Aiskrim ni perisa apa pun sedap kan.. janji ais krim hehehe...

Unknown berkata...

salam singgah dan follow sini, kaknoor nak minta belanja aiskrim yg cntikkk ni

NJihe.am berkata...

Salam singgah, jemput singgah segmen:
Novel diagnosis, top up, vector art, tudung untuk dimenangi...
http://studioous.blogspot.com/2015/02/1st-segmen-kerjaya-blogger-ipt-by.html

Miss S berkata...

murah rezeki akak..sedapnye...lama tak makan aiskrim ni.hehe

Pinangso Loro berkata...

sedapnya aiskerimmmm... sekali sekala boleh... selalu habislah pengsan... manissss

Cik Fafa berkata...

aiskrim haruslah sedap. Hehe

Zie Has berkata...

nyum nyum.. feveret ni :)

BLOG OH! BLOG

Sayidah Napisah berkata...

paling suka askem coklat.love choc kate kan hehe

Unknown berkata...

ayu plg suka kalau aiskrim letak dalam roti...
kalau ade perisa keladi lg terbaik...
fuuhh baru smlm makan aiskrim honeydew

drshikinzainal @ ekin berkata...

Suka jugak.
Sebab cepat kenyang.

arysha_fayyadh berkata...

Assalam diana,
waaaaaaaaaaaaaaa
aiskerim
sob3
iols ni dah seminggu tak ber'ais & aiskerim
sakit tekak sora rock kapak sob3

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign