Anugerah Terindah: Drama Korea - Boys Over Flowers

Halaman

12 Ogos 2014

Drama Korea - Boys Over Flowers





Salam dan selamat petang untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai...Tengahari tadi kat astro 107 ada drama korea baru...best tau cerita..bersiaran pada jam 12.00pm hingga 1.00pm...dapatlah Diana layan  cerita ni sebab tepat2 masa rehat Diana..hehe..









Tengok tak gambar kat atas tu...hemsem2 kan pelakon dia...ada 25 episod dan episod pertama baru jer tengahari tadi...jom layan...hehe...







10 ulasan:

Miss S berkata...

banyak kali dah tengok BOF ni.hehe..memang best..

Unknown berkata...

dah lama jugak cerita ni. tahun bila ntah tapi tak tau lah kenapa tak minat cerita ni. hehe

Unknown berkata...

cerita bersiri ni tak boleh dimulakan... masak nanti... :D

Yun Sing berkata...

Best.. best :D Tapi takde Astro :3

Ismi Ana berkata...

Layan kat ternet je la gamaknye.. Takde astro. Ape tajuk dia Madi?

FarahFerraDotCom berkata...

Alaaaa tayang time kerja.. tak dapat la nak tengok..=D

Mimie berkata...

lama la xtgk korea

yus berkata...

best cerita ni. yus suka part kim bum dengan kim so eun. :DD

Nurul berkata...

Lama x layan citer korea... kalau layan ni, memang kena tengok sampai abih... hehe :)

norhasnizakhalid berkata...

mama dah banyak kali tengok jugak.. best giler kot..

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign