Anugerah Terindah: Lirik Lagu - Teman Bintang by Masya Ceria Popstar 2

Halaman

24 Ogos 2014

Lirik Lagu - Teman Bintang by Masya Ceria Popstar 2






Teman Bintang - by Masya Ceria Popstar 2



Tetap di langkah ini
Menemani hariku
Menjadi sebuah cerita
Yang tak akan ku lupa


Apa pun yang terjadi
Aku yakini nanti
Inginku wujudkan mimpi
Dan ingin aku raih


Sandarkan diri ini
Dalam tujuan hati
Mengiringi langkahku yang bererti


Biarkan bintang menjadi teman
Di dalam mimpiku berkhayal
Biarkan bintang menjadi teman
Jadikan malamku sempurna


sandarkan diri ini
Dalam tujuan hati
Mengiringi langkahku yang bererti


Biarkan bintang menjadi teman
Di dalam mimpiku berkhayal
Biarkan bintang menjadi teman
Jadikan malamku sempurna


Biarkan bintang ku berkhayal


Biarkan bintang menjadi teman
Jadikan makamku sempurna


Tetap dilangkah ini....









9 ulasan:

Mimie berkata...

bestkan lagu die

Kiera Rashid berkata...

Lagu dia best. dah jadi caller ringtone kiera...

Miss S berkata...

tajuk lagu ain tak ingat,tapi kalau dgr kat radio mesti familiar lagu ni

Khir Khalid berkata...

Lagu ni mmg sedap didengar.. liriknya pun mendalam maksudnya...

FarahFerraDotCom berkata...

Minat kat dia jugak!!! =D

Yun Sing berkata...

Best ye lagu dia? :)

Unknown berkata...

Best lgu nie!!

Farrah MF berkata...

Saya pun suka lagu ni, Diana. Pandai budak Masha ni nyanyi :)

kangjum berkata...

saya nak download dulu kat buat dengar

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign