Anugerah Terindah: Selamat Tinggal November Dan Selamat Datang December

Halaman

1 Disember 2014

Selamat Tinggal November Dan Selamat Datang December







Salam dan selamat tengahari untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai..Syukur Alhamdulillah kita semua masih di kurniakan kesihatan baik dan masih bernafas di akhir bulan di tahun 2014...di bulan December adalah bulan terakhir di setiap tahun dan di bulan December ini juga ramai di antara pasangan yang akan menamatkan zaman bujang mereka...begitu juga dengan adik lelaki tunggal Diana yang akan menamatkan zaman bujangnya di bulan December ini...InsyAllah...


















Yang Ikhlas,

21 ulasan:

Jie berkata...

betul tu,ramai yang menamatkan zaman bujang bulan ni. tahniah untuk adik akak nanti

acik watie berkata...

Musim orang kawin

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata...

Salam Disember yer Diana ^-^

Deanna Morni berkata...

mesti sibuk kan kalau nak wat kenduri kawin...pape pon harap semua yg dirancang dipermudahkan :)

jom join GA sy

GIVEAWAY BY KAMEQ DEANNA

Kyla Pearlisha berkata...

Hai diana.btol tu. Bnyklah mkn nasi minyak nt huhu

Bbwana adienia berkata...

moga banyak perkara baik dibulan disember ni dan tahniah buat adik kak diana..mohon doa untuk wana juga ya kak cepat kawen..hehehe..

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

Yui msh bujang dbulan ini. Hihi

ain syafieqa berkata...

memang musim orang kahwin hujung tahun gini. apa pun, semoga disember ni membawa keceriaan buat akak. lama dah tak mai sini..hehe

Fuza Musa berkata...

bulan December bulan siap2 barang sekolah anak

Khir Khalid berkata...

Assalam... hujung tahun mmg musim kahwin sana sini... musim makan banyak hehee

Nafisa81 berkata...

Nanti bulan 9 Dan 10 wad bersalin crowded

Azwar Syuhada berkata...

Cepat masa berlalu nak masuk tahun 2015.. :)

Sally Yatiey berkata...

Cepat je masa berlalu ;D

Nur Inani berkata...

dh penghujung tahun kita ni :)

Cik Fafa berkata...

best bulan 12 ni, banyak kenduri dan banyak SALE! hehe ^_^

Asha Lya berkata...

Ujung2 thn ni memg musim org kawin

Etuza Etuza berkata...

Asalam tak pergi ke mana2 ke disember yang dah kita mulai ni..semoga gembira di bulan disember

Maria Firdz berkata...

Moga akan lebih baik di masa akn dtg...

IDAH RASHID berkata...

betul sis! ramai betul org2 kawin bulan disember ni..maklumlah, cuti sekolah kan..hehe

Invisible Me berkata...

Moga bulan terakhir ni jadi penutup terbaik untuk keseluruhan 2014. Lets make it happen :) Moga majlis adik akak berjalan dgn lancar ;)

Kathy R'bain berkata...

Bajet kena ready utk sesi persekolahan 2014..

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign