Anugerah Terindah: Jalan-Jalan Di Hujung Minggu

Halaman

26 Oktober 2015

Jalan-Jalan Di Hujung Minggu






Salam dan selamat malam untuk semua sahabat blogger dan pengunjung yang Diana sayangi dan hargai....terima kasih yang tak terhingga Diana ucapkan kepada semua yang sudi menyinggah dekat blog Diana ini....




Cerita hujung minggu Diana masih nak sambung kat entri ini....hihi...Pagi minggu tu Diana dan adik jalan-jalan kat sekitar bandar sandakan walapun selalu jugalah Diana jalan-jalan kat bandar sandakan ni tapi tak bosan rasanya...Sambil jalan-jalan sambil kita tangkap gambar...hihi....Jom layan gambar-gambar di bawah ni....















En.Hubby Diana tak suka sangat ni ambil-ambil gambar ni pun Diana curi-curi snap..h






Keadaan laut yang berjerebu di sandakan....













27 ulasan:

Khai♥Rin : anies berkata...

Apa nama pantai tu?

Cik Yanie berkata...

wuuu bestnya

PeRdU cINta berkata...

Tak pergi sandakan...dapat tengok gambar pun alhamdulillah..tq diana..

Asha Lya berkata...

Lya pun klau turun pi sdkn jrg juga jln2 Kak..siap urusan trus blik..hihi

munifah tasnim berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Ajuya Rashid berkata...

Xpernah smpai sandakan..sonok ye boleh jln2 tepi laut

Dunia Zumal berkata...

Cantik pemandangan walaupun jerebu ^-^

Melissa Muklis berkata...

lama tak datang sandakan :D

Zie Has berkata...

bila la nak ke sandakan ni kan :) ...

nusha fasha berkata...

sronok dpt jln2 kan kak..

Farrah MF berkata...

Bestnya jalan2 hujung minggu :)

Puan Wawa berkata...

woww, bestnye jalan2 tepi pantai.. wawa suka buat aktiviti gini..:)

Mardiah Diana berkata...

Pantai ni pantai sandakan anies sebb terletak di pusat bandar sandakan...cantik tempat ni anies...hihi

Mardiah Diana berkata...

Best kab dik yanie...hihi

Mardiah Diana berkata...

Sama-sama PC...ada masa datang lah kat sandakan...hihi

Mardiah Diana berkata...

Akak kadang bawa adik jalan-jalan tu dik lya....klu ada urusan tak sempat juga bawah dia jalan-jalan...hihi

Mardiah Diana berkata...

Ada masa datang lah kat sandakan AR.....seronok rasanya bila jalan-jalan....hihi

Mardiah Diana berkata...

Cantik kan zumal pemandangan dia walaupun dalam keadaan jerebu....

Mardiah Diana berkata...

Datang lah lagi dik Lissa....hihi

Mardiah Diana berkata...

InsyAllah sis ada masa datang lah ke sandakan ya....

Mardiah Diana berkata...

Seronok sangat dik....hihi

Mardiah Diana berkata...

Best sangat farah....klu boleh setiap hujung minggu nak jer jalan-jalan....hihi

Mardiah Diana berkata...

Best wawa....diana suka jalan-jalan kat tepi pantai ni...kalau diana ke bandar sandakan pasti pergi kat sini tengok pemadangan laut...hihi

Dunia Zumal berkata...

Hari nie berjalan-jalan juga yer ^-^

Jari Manis berkata...

sis JM data tawaran naik pandakt ke Sandakan tetapi tolak sbb rasa jauh sgt bila nk balik semenanjung

Jari Manis berkata...

tawaran tu sandakan dna tawau..so mmg x terima lah...kat sana mesti seafood murah kan

Kakak Tiri Cinderella berkata...

Bestnya jalan jalan cuci mata kan :)

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign