Anugerah Terindah: Salam Berhujung Minggu Jom Tengok Bunga

Halaman

6 Disember 2015

Salam Berhujung Minggu Jom Tengok Bunga





Salam dan salam berhujung minggu untuk semua sahabat blogger dan pengunjung yang Diana sayangi dan hargai....Terima kasih kepada semua kerana sentiasa sudi singgah dan komen dekat blog Diana yang tak seberapa ini....



Hujung minggu ni tak ada nak ke mana² duduk rumah dan kemas rumah jer yang memang seminggu sekali jer dapat Diana kemas... nampak sangat kemalasan tu kan....Sebenarnya kita ni bukannya malas pun cuma keadaan tu yang tak mengizinkan maklumlah keja seminggu 6 hari, star masuk kerja jam 6.30am sampai jam 4.00pm.Sampai rumah jer rehat kejap lepas tu mula lah aktiviti kat dapur...hihi...Selesai semuanya kerja² mengemas Diana ke laman rumab untuk melihat bunga² Diana yang mekar berkembangan....Jom layan gambar bunga yang Diana sanp pagi tadi......




















Semua gambar bunga di atas adalah bunga tapak dara



Ini pula bunga petunia.....Diana ada jenis in jer....Nak juga cari warna lain sebab bunga oetunia ni ada macam² warna juga..



Ini pula Diana tak tahu bunga apa....bunga. dia kecil²  tapi cantik....



Selain bunga² ni ada kat laman Diana bunga jenis keladi pun ada juga tapi tak lah banyak....ada masa nanti Diana ambil gambarnya yer...










16 ulasan:

Ana Fatihah berkata...

Segar2 bunga akak. Comel. Wangi tak? Hihi

The Kehalusan Kelembutan berkata...

salam kak, cantik huhu

Cik Yanie berkata...

Wahhh cantiknyaa.

wan zaleha berkata...

Salaam Singgah BW :)

Alaa comeyynye bungaa//geram tengok

http://wzalehawismail.blogspot.my/2015/12/tinggalkan-url-blog-anda-di-teratak.html

Mawar Melati berkata...

Cantiknye...tenang je dpt tgk bunga kan.

PeRdU cINta berkata...

Bunga tapak dara..pertama kali dengar ni Diana..suka tengok warna2nya..

Asha Lya berkata...

Cntik2 la smuanya,..wrna wrni

Siti Nurzafirah berkata...

Kembang nya bunga....

tiga lalat berkata...

chanteknyerr

Etuza Etuza berkata...

wow!! amazing

Mizz Aiza berkata...

Subhanallah.. semuanya cantik..;)

Farrah MF berkata...

Ya Allah, cantiknya tona warna bunga tapak dara tu! :)

dear anies berkata...

cantik2 belaka...

Zie Has berkata...

cantik-cantik semua ... warna pun sweet ajer :)

adianiez AIDA berkata...

as at now, laman aida takde bunga.
dulu kala ada. but sejak laman da jadi tempat letak kereta la, motor la, basikal anak2 la....
pokok pun terabai.
and now takde pokok bunga. yg ijau aje.

Jari Manis berkata...

pernah tgk bunga ni tapi tak tahu nama...bunga tapak dara ke

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign