Anugerah Terindah: Mangga Dari Indonesia

Halaman

8 Disember 2015

Mangga Dari Indonesia




Salam dan selamat petang untuk semua sahabat blogger dan pengunjung yang Diana sayangi dan hargai....Terima kasih kepada semua yang sentiasa sudi berkunjung ke blog Diana yang tak seberapa ini....


Hari ni ada pekerja yang dah balik bercuti dari Indonesia....taulah kat tempat Diana kerja ni ramai warga Indonesia dalam setahun pasti ada saja yang balik bercuti ke negara asal mereka....Kalau mereka datang pasti ada saja yang mereka bawa pulang dari sana....






Ini dia mangga dari Indonesia....besar kan....Diana tak tau apa nama mangga ni tapi rasa dia memang sedap....




Dah kupas sebiji mangga tu.....Lepas ni nak cuba tanam biji dia kan,mana tau tumbuh dan menghasilkan buah yang banyak....hihi....






15 ulasan:

Meeya Techik berkata...

kalau tumbuh elok takyah g indon dah kak...

Asha Lya berkata...

Mangga apa tu kak..besarnya msti sdp

Cik Yanie berkata...

Duh sdpnyaaaaa kak.

Farrah MF berkata...

Besarnya! Terliur tengok :)

Etuza Etuza berkata...

nampak semua mengujakan ..buah segar

Zie Has berkata...

uish sedapnya ... kalau ngandung ni mau ngidam :)

Puan Wawa berkata...

Wahh, sedapnyaaaa..

Siti Nurzafirah berkata...

macam manis ja ni Kak D ! post sebijikkk.. ngeh2

Atie Yusof berkata...

sedapppnyaaa mangga.. peberet ni sis.. mintakk sikit bah.. haha

dear anies berkata...

mkn dgn pulut syok ni!

Cikna berkata...

Sedapnye diana, elokla tanam kot dpt hasilnye blhla pos ke Cikna barang sebiji dua ye...;-)

ros nordin berkata...

nampak mangga ni. terus telan air liur tengok yang dah siap kupas tu. tanam biji nya nanti boleh dapat hadiah mangga plak .hehehe

Nurhuda Ismail berkata...

kecur air liur kiteww

adianiez AIDA berkata...

alamak aii MD.
sedap nyer :)
alhamdulillah, murah rezeki MD...

Jari Manis berkata...

suka buah mangga..aduss terliur nih

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign