Anugerah Terindah: Misi Pencarian Sabahan Blogger by Ennor P Zurah

Halaman

14 Disember 2015

Misi Pencarian Sabahan Blogger by Ennor P Zurah



Salam dan selamat malam untuk semua sahabat blogger dan pengunjung yang Diana sayangi dan sangat hargai ....Terima kasih kepada semua kerana sentiasa sudi singgah dan komen dekat blog Diana yang tak seberapa ini...




Petang tadi Diana berblogwalking dalam Misi Kembara Si Citam di blog seorang blogger sabahan yang baru Diana kenali ...Diana join segmen beliau dalam Misi Pencarian Sabahan Blogger.Beliau mencari blogger sabahan dan nak berkenalan sesama blogger.





Klik sini untuk join..

Selain blogger sabahan....blogger dari negeri lain pun sangat² di alukan untuk menyertai segmen ini bagi mengenali di antara sesama blogger walaupun cuma di alam maya ini..









20 ulasan:

Asha Lya berkata...

Blogger sabah plak ni..nnt lya pi terjah

CikLa Shahril berkata...

Selamat bermisi...

Nooriah Abdullah berkata...

selamat mlm diana
blogger brunei tk nk beekenalan ke haha main2 je ya

iryanty ahamad berkata...

Moga berjaya

The Kehalusan Kelembutan berkata...

salam kak selamat mencari :)

Ayuni Sara berkata...

sy sabahan..weehuu! salam prkenalan diana...nt sy join ya misi ni ;-)

Farrah MF berkata...

Selamat melengkapkan misi, Diana :)

Zie Has berkata...

all the best diana :)

dear anies berkata...

kalau da dpt nnt nk bw ke mana? puncak kinabalu ke? ekeke ;-)

najwa zahid berkata...

Salam akak, sya tag akak dekat entri ni. Sorry and Tq

http://najwazahid94.blogspot.my/2015/12/fadhs-birthday-segment.html

nusha fasha berkata...

Slmt brsgmen kak..

Etuza Etuza berkata...

tahniah, dah join juga..tetapi belum dapat respon dari tuan blog...yang anjur

Wardah Aneesa berkata...

Blogger sabahan yaa

Nurhuda Ismail berkata...

alamak tak boleh join. huhuukk

aRz MoHa berkata...

semog atercapai niat untuk mengenali sesama blogger

Dilaella Ella berkata...

nanti ada masa mau p terjah lah :)

aRz MoHa berkata...

boleh terjah rakan baru

Puan Wawa berkata...

selamat bertemu blogger sabahan.. hehe")

adianiez AIDA berkata...

wow mencari sahabat sabahan :)
good luck!

Jari Manis berkata...

wah..menarik segmen ni

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign