Anugerah Terindah: Makan Coto Daging Di Petang Hari..

Halaman

15 Mac 2014

Makan Coto Daging Di Petang Hari..

 
 
 
 
 
Salam dan selamat petang untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai...syukur Alhamdulillah petang ini hujan turun..
 
 
 
 
Kemarin petang Diana ada buat entri tentang menu minum petang kat SINI...hari pula nak cerita tentang makan2 juga.. petang ni pulak nak makan coto daging..coto ni Diana beli dari jiran sebelah rumah Diana...jiran Diana ni ada jual coto dan sup..setiap bulan jiran Diana ada jual..lepas jer para pekerja ladang gaji..esoknya jiran sebelah rumah mesti ada jual coto dan sup..








 
Tengok kuah kacang dia pekat kan..En. Hubby kita dah kat rumah jiran makan..Diana segan nak makan kat situ sebab ramai sangat pelanggan...maklumlah sebulan sekali jer ada jual..Diana bawa pulang jer kat rumah...dan makan....
 
 
 
 
 
 

15 ulasan:

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata...

Sedapnyer :)

Nur Sakinah® berkata...

Nymmm.. Rndu da dgn coto aji.. :-)

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

nmpk mnyelerakan..

Khir Khalid berkata...

Wahh best... menyelerakan...

Miss Boo berkata...

urmmm... my fav ne... sedappp :)

Affy Afiqah berkata...

adehhhhhhh kak, nampak sedap...lapar ika pagi2 ni... T_T

Norhasniza Khalid berkata...

wah.. sedapnya

Sally Samsaiman berkata...

Coto tu apa kak??

no more love u in my life berkata...

em sedapnya terliur tengok

cik kiera berkata...

coto? macam soto ker?
ehhh.... Macam sedap jer .... *Lapar pulak* heee

Sobri Yaacob berkata...

wah susah nak dpt ni klau jual subulan sekali..
it same like coto.. makanan soto ni?

Kyla Pearlisha berkata...

sedap tu.mkn time hujan2 ni huwaaa

Maszie Fatah berkata...

coto mcm bubur nasi ke..br nie dengar n x pernah rasa lagi...

Pha Is berkata...

coto..? 1st time dengar.. heheh

Siti Zara Nurhaidah berkata...

Coto ??

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign