Anugerah Terindah: Makan Bakso Di Petang Hari

Halaman

19 Mac 2014

Makan Bakso Di Petang Hari

 
 
 
 
 Salam dan selamat petang untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai..petang2 macam ni dengan cuaca yang masih terang benderang,tak tau nak buat apa yer...tengah asyik melayan laptop tertiba ada pula lalu penjual bakso..En Hubby pergi beli...






 
 
 
Sebenarnya Diana tak terlalu mengemari memakan bakso ni...Diana suka dengan kuah dia jer...sebab rasa dia ada masam,manis,masin dan paling penting adalah kepedasan dia...dan ada sejenis sos...Diana pun tak tau apa nama sos dia..tapi sos dia bukan seperti sos yang ada jual kat kedai tu...




 
 
 

 
 

11 ulasan:

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata...

Sedapnyer bakso :)

Norhasniza Khalid berkata...

kenapa baksonya kaler merah ni.. hihi, ke mata mama?

Mardiah Diana berkata...

@Ahmad Zu Mal Md Rayi terima kasih Zumal..

Mardiah Diana berkata...

@Norhasniza Khalid Yer Mama..bokso ni memang merah...semua tu sebab sos dia Mama...Diana pun tak tau apa nama sos yang penjual tu guna...hehe..

Aisyah Az berkata...

memang kaler merah ea.. ecah xtahu pulak. seyesly nmpak mengancam sgt2 =)

Erny Eraz berkata...

Mcm sedap je bakso tuuuu

Erny Eraz berkata...

Mcm sedap je bakso tuuuu

Sally Yatiey berkata...

Sedappppp ;)

Khir Khalid berkata...

Wahh bestnya... lama dah saya tak pekena bakso ni.. :)

Siti Zara Nurhaidah berkata...

Nyummy2 !

Aimi Farhana berkata...

bakso memang sedap. tapi kalau nak habiskan semangkuk macam loya je..

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign