Anugerah Terindah: Buka Blog Dah Jarang..

Halaman

6 Mac 2014

Buka Blog Dah Jarang..

 
 
 
 
 Salam dan selamat petang untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai...





 
 
 
 
Beberapa hari ni Diana jarang sangat nak buka laptop untuk online blog...entri ada walaupun cuma sekadar entri biasa...first time buat dan ada akaun blog rasa teruja sangat nak buka blog,nak tengok sangat blog,nak buat entri sangat,nak sangat komen,nak sangat terjah blog sahabat,nak join sangat Segmen atau Giveaway dan semua pun nak sangat...


Bukan hati dah tak suka,bukan niat dah tak minat...semua pun bukan....cuma sekarang Diana sibuk sikit kat pejabat...walaupun kadang Diana rasa teringin sangat nak buka blog di awal pagi,rasa rindu sangat dengan blog,rasa sangat nak baca entri sahabat di awal pagi,rasa sangat nak komen dan nak jejak sahabat yang ada tinggalkan jejak kat blog Diana...



Terima kasih untuk semua sahabat blogger yang sudi singgah dekat blog,yang sudi komen dekat blog dan yang sudi singgah dekat ruang sembang blog Diana..terima kasih semua...waktu pulang kerja di petang hari,barulah Diana buka blog,tengok blog dan buatlah entri untuk tatapan dan bacaan kepada sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai..
 
 
 
Semoga Ikatan Kita..
Semoga Persahabatan Kita...
Semoga Perjalanan Kita..
Akan Berakhir dengan Kebahagian di Iringi..
Dengan KeberkatanNYA..
Hari Ini Dan Untuk Selamanya..
 
 
 
 
 
 
 

6 ulasan:

Aisyah Az berkata...

semoga dipermudahkan sgla urusan akak. hehe.. friend forever ;)

Mardiah Diana berkata...

@Aisyah azizon terima kasih dik...sahabat untuk selamanya...

Khir Khalid berkata...

Semoga dilancarkan & dipermudahkan segala urusan ye & semoga ukhuwah silaturrahin membawa kebaikan & keberkatan yg berpanjangan... aamiin.. All the best Mardiah.. :)

NaZiRaH @ Ezyra berkata...

Take time akak..nk berblog memnag kena ada minat dan mood..;-)

Unknown berkata...

hihi..tu la.kdg2 hani pun mcm tu..xada mood bangat nk berblog..hihi

Unknown berkata...

Xpaa laaa sis.. kadang2 zara pon mcm tu.. malas buka blog, d kejar lg ngan ksibukan kat ofiss ni.. perghhh.. penin dah. Sb tu ada masa, zara suka blogwalking.. baca entry kwn2.. hehe. Sb kalo dah sbuk sgt.. mmg dah xda idea nak update entry.. haha.

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign