Anugerah Terindah: Kuih Simple Untuk Minum Petang Tadi..

Halaman

14 Mac 2014

Kuih Simple Untuk Minum Petang Tadi..

 
 
 
 
 
Salam dan selamat malam untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai...petang tadi cuaca kat tempat Diana sejuk jer buat perut rasa lapar pulak maklumlah perut lapar sebab tengahari tadi Diana tak makan pun..Diana sebenarnya memang kurang sangat makan nasi...leh dikatakan dalam sehari tu...sekali jer Diana makan nasi...hehe...
 
Petang tadi Diana buatlah kuih simple jer...kuih paling simple la katakan...hehe...first time Diana ceburi alam blogger ni...Diana pernah kongsi resepi di entri SINI cuma untuk respi kali ini Diana tak letak daun bawang sebab tak ada kat rumah...hehe...
 
 
 
 
 
bahan2 dah di adun...tinggal nak goreng jer...hehe
 
 
 
 
 
 
Siap dah goreng...inilah menu untuk minum petang tadi..
 
 
 
 
 
 
 
 

5 ulasan:

Muhammad Taufiq berkata...

Salam jumaat :)

Jemput singgah awksweetgitu.blogspot.com :)

Azhafizah Md Nor berkata...

sedapnya kuih goreng ni kak.

Affy Afiqah berkata...

tengok pun dah tau dah sedap...huuuuuu

Sally Samsaiman berkata...

Cekodok?? Ngee~ :)

Siti Zara Nurhaidah berkata...

Cucur ??

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign