Anugerah Terindah: Pengantin Remaja

Halaman

22 Mac 2014

Pengantin Remaja

 
 
 
 
 
 
Salam  sabtu untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai...hari ni nak kongsi gambar kahwin anak jiran Diana yang hari tu pernah Diana ceritakan di SINI 
Warna pelamin dia hijau dan kuning...sweet jer bila tengok pelamin dia...
 
 
 
 
cantik tak pelamin dia..
 
 
 
 
bergambar dulu sebelum pengantin dia...hehe..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
di malam hari bergambar bersama pengantin...comel kan..



Kalau sahabat nak tahu..kedua pengantin ni usia dorang baru 18thn...muda kan..dah jodoh mereka sampai awal kan...kita doakan semoga kedua mempelai bahagia dan kekal hingga ke Jannah..dugaan dalam berumahtangga ni banyak...semoga mereka dapat menempuhinya bersama-sama...






12 ulasan:

Nao Mei berkata...

Muda remaja dah kawen hihi
Tahniah untuk adik2tu diana

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata...

Wah muda lagi yer pengantin nie :)

Khir Khalid berkata...

Awal dah berumahtangga.. Alhamdulillah... Tahniah buat pasangan ye.. :)

ain syafieqa berkata...

mudanye...bagus tu kawin awal.hehe

Aisya A. berkata...

mudanya.. alhamdulillah.. :D

tahniah dan selamat pengantin baru buat keduanya. :)

Nanie berkata...

Kalau dah jodoh... Semoga jodoh mereka berkekalan...

Amboi... dah rasmi dulu pelamin sebelum pengantin ye...

Yumida Huda berkata...

alhamdulillah..menemui jodoh yg awal. moga bahagia n dimurahkan rezeki

Siti Zara Nurhaidah berkata...

Tahniah kpd pasangan pgantin..moga kekal hgga ke jannah.. amin =)

Pykaa Pdott berkata...

Alahai mude lagi . Tapa la dah smpai jodoh . Plamin tuh antik sgt :)

Mummy-Ann berkata...

Tahniah! Elok lah kawen muda.. aii cekci.. Semoga kekal hingga ke Syurga

cik mah berkata...

Cantiknya pelamin....warna yg menarik..salam perkenalan...jemput join GA cik mah ye..

Yun Sing berkata...

Waa.. muda-muda dah kahwin :)

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign