Anugerah Terindah: Minum Susu Sebelum Tidur

Halaman

10 Mac 2014

Minum Susu Sebelum Tidur

 
 
 
 
 
Salam dan selamat malam untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai...mungkin ramai di antara kita tidak ambil tahu pekara tentang kebaikan meminum susu sebelum tidur...tapi tidak kurang juga  di antara kita ramai yang suka mengamalkna meminum susu sebelum tidur kan..berbagai jenama keluaran susu yang baik untuk kesihatan kita,dari jenama yang murah ke jenama yang mahal...

 
 
 
 
 
 
 
 
Ini first time Diana mencuba meminum susu keluaran dari Zhulian...Diana ingatkan Zhulian hanya mengeluarkan barangan kemas..rupanya ada juga minuman kesihatan yang di keluarakan dari Zhulian... dalam sekotak ni mengandungi 30 sachets dan berat setiap 1 sachets ialah 15g..Minuman ini tinggi kalsium dan vitamin D dan juga ia adalah campuran susu skim dan kolostrum...Yang sedia maklum kalsium  dapat membantu dalam pembentukkan tulang dan gigi yang kuat dan Vitamin D amat penting bagi penyerapan dan penggunaan kalsium dan fosforus.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

17 ulasan:

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata...

Owh Zhulian pun ada keluarkan produk susu yer. Zumal nie paling tak suka minum susu. Hehe ;)

deno berkata...

susu.... bagus minum sebelum tidur :)

trah zain berkata...

nak, tapi malas pulak nak buat T.T

Khir Khalid berkata...

Bagus juga minum susu ye.. T kasih atas perkongsian & peringatan ini.. :)

umi adam faris berkata...

ooo baru tahu zhulian ade kuarkan susu..hihi

jemput ke blog sy

http://umiadamfaris.blogspot.com/

Kyla Pearlisha berkata...

Sedap x.Tasha ni jenis meloya dgn susu. Klu susu berperisa blh lah minum.

Sally Samsaiman berkata...

sally minum susu anlene je haaa

Mardiah Diana berkata...

@Ahmad Zu Mal Md Rayi Diana pun baru tau juga Zhulian adan keluarkan produk kesihatan..

Mardiah Diana berkata...

@deno betul tu dik Deno...

Mardiah Diana berkata...

@trah zain Nanti Diana buatkan untuk Trah...hehe..

Mardiah Diana berkata...

@Khir Khalid bagus Khir...sebab untuk kesihatan...

Mardiah Diana berkata...

@umi adam faris Terima kasih sudi singgah sini...Diana pun baru tau juga..hehe..

Mardiah Diana berkata...

@Kyla Pearlisha Sedap bagi Diana Tasha...hehe...try lah baru Tasha tau sedap ker x...hehe..

Mardiah Diana berkata...

@Sally Samsaiman susu apa pun yang penting baik untuk kesihatan kita dik Sally...akak pun minum juga susu Anlene untuk tulang..hehe..

Zizie Zack berkata...

hehe.. boleh panggil susu emas la cenggini :D

Azhafizah Md Nor berkata...

baru tahu zhulian ada produk minuman susu ni..suka gak minum susu before bed.mesti pilih fresh milk low fat or susu anlene tu :)

Siti Zara Nurhaidah berkata...

Mmg bru tau ada peoduk susu jgk dr zhulian ni.. =)

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign