Anugerah Terindah: Pelangi Pagi Yang Indah

Halaman

5 Disember 2015

Pelangi Pagi Yang Indah






Salam dan selamat pagi sabtu untuk semua sahabat dan pengunjung yang Diana sayangi dan sangat hargai....Terima kasih di atas kesudian semua kerana sentiasa sudi singgah dan komen dekat blog Diana yang tak seberapa ini.....Pepagi tadi semasa berangkat nak ke tempat kerja,hujan renyai² dan pelangi pagi muncul dengan indahnya.....











Cantiknya pelangi di awal pagi ni .....teringat lagu Stacy Pelangi Senja  tapi ini Pelang Pagi yang Diana snap pagi tadi di depan ofis....






16 ulasan:

Siti Rohaida Yusof berkata...

subhanallah...cantiknya

Mardiah Diana berkata...

Cantik kan sis....

Siti Nurzafirah berkata...

cantiknya view diaaa... subhanallah

Mardiah Diana berkata...

Cantik kan dik SN...

The Kehalusan Kelembutan berkata...

salam , Allahu cantik pelangi dan view tempat tu sendir :)

wan zaleha berkata...

subhanallah..Cantiknya rainbow nie.

lets make it our life colourful like this rainbow :)

salaam petang diana

Muhammad Khairuddin Lim berkata...

nice sharing

Wa berkata...

Cantiknya diana....untung dapat tengok pelangi yang cantik pagi-pagi.

Asha Lya berkata...

Wahh cntiknya view tu kak..tringt plak kinbtgn hihi

Zie Has berkata...

cantiknya pelangi ... untung diana kan. saya dah lama tak nampak pelangi :( hehe

dear anies berkata...

2-3 hari lps dpt jg tgk pelangi. Double lg ;-)

Eintan Nurfuzie berkata...

subhanaalah.. kekuasaaan Allah

Etuza Etuza berkata...

Indahnya pelangi tu M deana

Jari Manis berkata...

dah lama x tengok pelangi

Ana Fatihah berkata...

Cantikcantik. Suka sangat dengan pelangi. :)

Cik Yanie berkata...

pelangi2, alangkah indahnya... :D

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign