Anugerah Terindah: Lirik Lagu Ketulusan Hati By Marshanda

Halaman

20 Februari 2014

Lirik Lagu Ketulusan Hati By Marshanda

 
 
 
 
Salam dan selamat petang untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi....petang2 macam ni duduk2 sambil dengar lagu kesukaan Diana...Ketulusan Hati nyanyian Marshanda salah satu lagu kesukaan Diana jugak...jom kita layan lagu dia ni..
 
 
 
 
 
 
 
 
Lirik Lagu- Ketulusan Hati by: Marshanda 


 Sedihku sakitku ku terima
Ku rela ku pasrah jalanku
Ini suratan aku di coba
Demi rahmatMu ku memohon


Yaa Allah ridhoi ketulusan hati
Yaa Allah beri aku ketabahan
Yaa Allah aku sanggup berkorban
Demi rahmatMu Yaa Allah..


Yaa Allah ridhoi ketulusan hati
Yaa Allah beri aku ketabahan
Yaa Allah aku sanggup berkorban
Demi rahmatMu Yaa Allah...


 
 
 
Lagu ini jugak merupakan lagu tema untuk drama Indonesia Aqso & Madina
 
 
 
 
 
 

9 ulasan:

Aimi Farhana berkata...

marshanda! dia best :)

Mardiah Diana berkata...

@Aimi Farhana Eya Aimi...terima kasih sudi singgah dan komen di blog akak..

Sally Samsaiman berkata...

Dulu selalu dgr lagu ni masa tgk cite tu

Mardiah Diana berkata...

@Sally Samsaiman Eya dik Sally..akak suka dgn lagu2 Marshanda..

cik kiera berkata...

Assalamualaikum..
Suara Marshanda memang best... :)

Zara Nurhaidah berkata...

Zara blom pena dgr lg lagu ni.. hehe

Kyla Pearlisha berkata...

Suke lagu ni :)

Sally Yatiey berkata...

Lagu ni best! ;D

sHaRiNa eLyaNa berkata...

comel..muka dia mcm muka eyma lydia kan..hihi

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign