Anugerah Terindah: Makan Malam Dengan Mi Segera

Halaman

8 Februari 2014

Makan Malam Dengan Mi Segera

 
 
 
 
 Salam dan selamat malam untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai...malam ni nak nonton Anugerah Terindah...opppss...silap ler nak nonto Anugerah Meletop Era...sambil nak menunggu acara bermula...perut rasa lapar pulak,hubby dah makan tadi,Diana,sebenarnya jarang nak makan malam sebab takut gemuk...haha..,orang kata kalau kita selalu makan malam badan cepat naik...betul ker.....




Untuk mengelakkan makan nasi,Diana pegi lah rebus Mi Sedaap....nama pun dah sedap rasa pun sedaap...hehe...Jenama Mi Sedaap ni banyak rasa,tapi paling Diana suka Mi Sedaap macam gambar kat bawah ni sebab dia ada dengan perisa limau..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 p/s:malam ni line macam ok jer..harap berterusan bolehlah Diana berblogwalking.
 
 
 
 
 

2 ulasan:

Azhafizah Md Nor berkata...

dah lama tak makan megi..kalau dah nama sedap..memang sedap kan..selamat menjamu selera dan selamat menonton :)

Kyla Pearlisha berkata...

Sedapnyaaa..Tasha pulak suke magee mameeeee :)Rindu nk mkn magee hehe

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign