Anugerah Terindah: Anak Saudara Yang Kembar Tak Seiras

Halaman

15 Februari 2014

Anak Saudara Yang Kembar Tak Seiras

 
 
 
 
Salam dan selamat petang sabtu untuk sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai..petang ni tak tau nak tulis entri pasal apa...dah tak ada kisah yang menarik untuk di sampaikan..sebab nak tulis entri Diana nak kongsi pasal anak saudara Diana yang kembar tapi muka dorang tak sama..kembar tak seiras..
 
 
 
Ni si Abang Mohd. Zulhaili
 
 
 
 
Ni si Adik Mohd. Zulhairi
 
 
 
 
Bersama Kakak
 
 
 
 
masa Diana bawah dorg p makan Mcd...
 
 
 
 Sekarang ni anak buah Diana dah pun dalam darjah 4...perangai mereka berdua ni memang tak sama..si abang pendiam dan mengikut kata yang si adik ni pulak peramah dan agak degil orangnya..dah lama Diana tak jenguk mereka...rasa rindu pulak dengan mereka ni...slalu berhubung melalui telefon dan FB jer...
 
 
 
 
 
 
 

9 ulasan:

Razi ten berkata...

Cute, like Upin and Ipin xD

Mardiah Diana berkata...

@Razi ten terima kasih dik...akak pun suka upin dan ipin..hehe..

Maria Firdz berkata...

Tak seiras tpi comei tu ada..

Aniq Bukhary berkata...

Memang betul kadang2 yg kembar nie perangai x sama.. macam jiran saya, abang dia tersangat la pemalunya, tapi adik dia, bukan main hyperactive lg.. jauh beza.. :)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) berkata...

memang berbeza rupa mereka.. dua-dua comel je.. :D

Azhafizah Md Nor berkata...

lain mukanya kan..tapi mesti ada persamaan yang lain kan

Khir Khalid berkata...

Tak seiras.. tp masing2 ttp comel.. :)

nana kimie berkata...

tengok gambar 1st n 2nd mmg nmpk lain..hee.tapi gambar last tu ada irasnya kak:)

Kyla Pearlisha berkata...

Heheh bentuk muka mereka berbeza n muka pon xsama :) comel je

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign