Anugerah Terindah: Warna Warni Dalam Kehidupan

Halaman

22 Februari 2014

Warna Warni Dalam Kehidupan

 
 
 
 
Salam dan selamat petang untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai...selamat berhujung minggu jugak...petang ni nak tengok dan cerita warna warni kehidupanku...
 
 
 
 
pict dari En. Google
 
 
 Jika dilihat setiap warna memainkan peranan dan maksud yang tersendiri....dari warna garang ke warna yang lembut,semua pun ada maksudnya...begitu jugak dengan kehidupan kita..kadang kita melalui kehidupan yang susah dan kadang kita melalui kehidupan yang senang..dalam kehidupan kita juga akan melalui kebahagian dan kesedihan..
 
 
 
Setiap kita inginkan kehidupan yang bahagia tanpa ada rasa kesedihan...tapi tanpa ada rasa kesedihan dalam kehidupan kita,hidup kita tidak akan berwarna dan menarik untuk kita lalui dan kita tidak akan pernah tahu apa itu kesusahan...lakarilah kehidupan kita dengan warna warni yang menarik...semoga  kehidupan yang kita lalui akan seindah warna pelangi...




 
 
 
 

6 ulasan:

Cik Yaya berkata...

betul tu kak...tanpa pengalaman kita takkan mengerti erti kehidupan,..

Cik Yaya berkata...

betul tu kak...tanpa pengalaman kita takkan mengerti erti kehidupan,..

Mizz Aiza (Dunia Kecil) berkata...

semua warna warni itu menambahkan keserian dalam hidup kita..

Sally Samsaiman berkata...

Hidup tu mmg susah kita nak tau..kadang-kadang ada kat atas..kadang-kadang kat bawah..kita yg corakkan

Nurul Farahizzati berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Zara Nurhaidah berkata...

Mcm roda jugak kn.. kadang kat bawah.. kadang kat ats.. hehe

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign