Anugerah Terindah: Big Apple...Oh..Sedapnya Tapi Manis..

Halaman

23 Februari 2014

Big Apple...Oh..Sedapnya Tapi Manis..

 
 
 
 
Salam dan selamat malam untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai..Alhamdulillah selamat sampai kat rumah dari pusat bandar...penat kalau dah berjalan-jalan ni,semua kedai nak masuk tapi tak beli pun..cuci2 mata jer..dari tempat Diana mengambil masa dalam 1 jam setengah untuk sampai ke pusat bandar....
 
 
 
Bertolak tadi dari rumah dalam jam 9.30pagi sampai kat pusat bandar jam 11pagi..tu untuk pemandu yang memandu dengan kelajuan lebih 80km/j ke 90km/j...kalau Diana mengambil masa 2jam barulah sampai ke pusat bandar sandakan..
 
 
 
 Jalan2 ke pusat bandar tadi tak ada apa yang menarik...cuma semua Bank kat pusat bandar penuh sesak dan  kehabisan duit kat Atm sebab ramai orang yang nak mengeluarkan duit BRIM..
 
 
 






Masa pulang tadi Diana singgah kat kedai Big Appel yang menjual kuih donat..Diana beli 4 perisa...rasa sedap tapi yang tak tahan tu manis sangat...Diana tak suka makan yang manis2 sangat ni...takut sakit gigi..hehe..
 
 



 
 
 
 
 
 
 
 
 

6 ulasan:

Khir Khalid berkata...

Wahh best.. lama saya tak makan donut.. donut big apple ni lembut.. sedap.. :)

Maszie Fatah berkata...

dlm byk2 donut di luar sana big apple yg paling akak suka...

Zara Nurhaidah berkata...

Zara suka makn donut big apple !!!! Hoho

Kyla Pearlisha berkata...

Tasha suke mkn bigapple.hahah manis mmg sedap n menambah pnyakit heheh.skali skala mkn xpe :)

Cik Yanie berkata...

Favouriteeee

Farrah MF berkata...

Saya suka makan Big Apple sebab donutnya lembut & ada pelbagai rasa.

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign