Anugerah Terindah: Jika Sesuatu Itu Bukan Milik Kita

Halaman

9 Februari 2014

Jika Sesuatu Itu Bukan Milik Kita

 
 
 
 
 
Salam dan selamat malam untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai..tak ada apa yang nak di kata...hanya renungan buat semua..






 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

14 ulasan:

Nao Mei berkata...

inilah dikatakan realiti duniawi...menyinggahkan sesuatu untuk dimiliki..tapi mengambil balik jika tak disayang....kita tiada hak di dunia nie...semua apa yang kita ada cumalah pinjaman semata-mata

Sally Yatiey berkata...

Betul2.. Kalau dah milik kita, kita akan dapat. Kalau bukan, memang tak akan dapatlah..

Cik Aish berkata...

:) kalau dah rezeki tu untuk kita, takde apa yg mampu menghalang.. semua kehendakNya jua..

tenku butang berkata...

Haiiiii..Cakkk!!
nak follow sini nape tak leh yea?
sudilah kiranya follow me back yea..
he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

http://tengkubutang.blogspot.com/

dan my 2nd blog
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Azhafizah Md Nor berkata...

betul tu kak :)

Yumida Huda berkata...

betul tu kak..mmg sokong!

Nurulee berkata...

emmmmmmm. thank you TT____TT

nabila biela berkata...

Very agree =)

cik kiera berkata...

Seua itu milik Allah . Dan kita juga milikNya.. Allahuakbar :'3

Norhasniza Khalid berkata...

setuju dengan quote ni, ada makna tersendiri..

sYiRa LoKMaN berkata...

betul tu..kalau dah milik kita..mcm mne pun tetap milik kita..cuma kne sabar je :)

sYiRa LoKMaN berkata...

betul tu..kalau dah milik kita..mcm mne pun tetap milik kita..cuma kne sabar je :)

Kathy R'bain berkata...

Betul tu..

Khir Khalid berkata...

Setuju.. semuanya bermula dgn usaha, doa & tawakkal tp apa yg lebih penting ialah redha dgn segala yg kita perolehi...

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign