Anugerah Terindah: Banjir Oh Banjir

Halaman

17 Februari 2014

Banjir Oh Banjir

 
 
 

 
Salam dan selamat pagi isnin untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai..hari ini kat tempat Diana masih lagi hujan dan keadaan tempat kawasan pekerja berkerja di landa banjir..
 
 
 
 






keadaan yang dah surut pagi tadi
 
 
 
 
 
Keadaan ni tidak jugak membimbangkan sebab pekerja masih lagi boleh turun berkerja,macam Diana start turun kerja awal iaitu jam 6.30am..dalam keadaan yang hujan dan banjir kena turun berkerja jugalah hendaknya...tapi nasiblah kawasan perumahan pekerja dan staff tak juga kena banjir..
 
 
 
 
 
 
 

12 ulasan:

Nora Karim berkata...

Allahuakbar... mudah2an banjir di sana segera surut... jaga diri baik2 ya...

*thanks join giveaway:D

Mardiah Diana berkata...

@Nora Karim Eya sis...mudahan bertambah surut...sama-sama sis...

RynaHakimi berkata...

Teruk juga ya banjir di Sabah. Take care diana..Semoga keadaan kembali pulih tak lama lagi :)

nana kimie berkata...

moga cepat surut banjir di sana akak....

Yumida Huda berkata...

wah banjir..ada tgk dlm berita haritu kak...moga banjir cepat surut di sana

Nurul Farahizzati berkata...

kat sini panas.. sampaikan pak cik siram pokok pun nyanyi lagu mintak hujan turun.. huhuhu...

Pha Is berkata...

smoga cepat surut.. belah sini kemarau je..

Kathy R'bain berkata...

Bimbang sangat bila macam ni sis.

NaZiRaH @ Ezyra berkata...

kawasan akak ke yang banjir tu? moga semua selamat yer kak..

Nurulee berkata...

kat sini dah lama tak hujan. panas gila T____T

Zara Nurhaidah berkata...

semoga surut dengan cepat.. hati2 yaa. kat bfort dah start surut kemarin.. harap keadaa tuu bterusann.. amin..

Khir Khalid berkata...

Teruk juga banjir di sana ye.. harap2 tiada yg lebih memburukkan berlaku.. aamiin.. maaf dah rabu baru terjah sbb baru berpeluang berblogging kembali.. Take care ye.. :)

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign