Anugerah Terindah: Hujan Yang Turun..

Halaman

16 Februari 2014

Hujan Yang Turun..

 
 
 
 
 
 
sumber google
 
 
 
Salam dan selamat tengahari untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai..Alhamdulillah pagi ni semua kerja rumah dah di selesaikan...rutin harian Diana setiap minggu biasalah mengemas rumah dan membasuh kain..seperti minggu lalu..bila nak start sidai kain hujan turun dengan lebatnya..jika hujan ini berterusan hingga ke petang alamat bisa banjir kat kawasan jalan raya..laluan yang di gunakan oleh kenderaan dari tempat Diana menuju ke jalan utama...
 
 
 
 
 Hari ni Diana ada jemputan kahwin dari keluarga di pusat bandar kawasan batu 7, taman Nuri di DISINI kalau banjir tak dapatlah Diana menghadiri ke majlis perkahwinannya hari ini..apa-apa pun Diana doakan semoga dia berbahagia dengan pasangan dan berkekalan hingga ke Jannah...
 
 
 
 
 
 p/s: selamat berhujung minggu untukmu sahabatku...
 
 
 
 
 

15 ulasan:

Aisyah Nabila berkata...

Salam,

Kat sana hujan, sini panas.. .
Jemput singgah blog Akak ye ....

Mardiah Diana berkata...

@Aisyah Nabila Eya dik...skrg ni dah banjir pun..InsyAllah nt akak ke blog adik..terima kasih sudi singgah sini..

Akif Imtiyaz berkata...

Assalamualaikum...
Kak Lya Singgah Sini ...
Kat Kawasan Kak Lya Kuantan Arini Hujan..Sekarang Dah Tak Ujan Dah ..

Khir Khalid berkata...

Di sini tak hujan2 lagi.. mmg panas..

aisya berkata...

tadi ade hujan sekejap. alhamdulillah, takde la rasa kemarau sgt. :)

Nora Karim berkata...

Kat melaka ni dah 2 bulan tak hujan... panas yang bahang... :( apa pun panas ke hujan ke... itu rahmat Allah...

Asha Lya berkata...

kat cne ujan & salam prkenalan mardiah

Mardiah Diana berkata...

@Akif Imtiyaz Terima kasih Kak sudi singgah blog Diana..kat sini masih lagi hujan..

Mardiah Diana berkata...

@Khir Khalid Eya ker Khir..kat tempat Diana skrg pun masih hujan lagi..

Mardiah Diana berkata...

@aisya sekarang ni cuaca tak menentu kan dik Aisya..

Mardiah Diana berkata...

@Nora Karim Eya ker kaka..kat sabah ni macam musim hujan dah..apa2 pun semua itu adalah Rahmat dari Allah..

Mardiah Diana berkata...

@Asha Lya Sama jer tempat kita Asha..sabah bah...hehe...salam perkenalan kembali dari saya..

nana kimie berkata...

susah kan kak bila banjir,tapi takpa ujian dariNya.....tempat nana pulak panas je,semalam je hujan sekejap

Kathy R'bain berkata...

Kat johor panas sis..

Zara Nurhaidah berkata...

keadaan cuaca skang mmg xmnntu.. Allah turunkn musibah sbg pringtn kpd kita.. harap bsabar yaa.. smoga xda blaku pkara2 yg xdi ingni.. kena alert ngan brita2 terkini tauuu.

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign