Anugerah Terindah: Kawan, Rakan, Sahabat Dan Teman

Halaman

15 Februari 2014

Kawan, Rakan, Sahabat Dan Teman

 
 
 
 
 
Salam dan selamat malam suntuk semua sahabat dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai...tak tau kenapa pagi tadi Diana baca memo yang pernah Diana pos kat facebook Diana pada tahun 2010...tertiba Diana terbaca pos Diana tentang Kawan,Rakan,Sahabat Dan Teman...macam best pulak Diana baca...jadi tak salah Diana kongsikan untuk Sahabat dan pembaca blogger Diana kan..tau mungkin ada sedia maklum dah tahu perbezaan antara Kawan,Rakan,Sahabat dan Teman...
 
 
KAWAN - Kawan orang yang sentiasa dengan kita bila kita senang tapi dalam bila kita susah kawanlah yang akan lari dulu...kawan kita tentu ramai tapi nak cari yang sebenar-benar kawan amatlah susah..

RAKAN - Rakan orang yang  rapat dengan kita tapi rakan tak dapat memperjuangkan nasib kita.

SAHABAT - Sahabat orang yang sentiasa bersama kita bila kita susah dan senang,seorang sahabat jugak boleh memperjuangkan nasib kita..perhubungan di antara sahabat adalah lebih kuat berbanding dengan kawan,rakan dan teman..

TEMAN - Teman orang  yang sentiasa  kita cari untuk meluahkan perasaan kita, kerana temanlah yang bakal  jadi kekasihmu ataupun bakal menjadi teman hidupmu..
.sebab tulah kadang kita biasa dengar perkataan " Teman Hidup"
 
 
 
 
Diana dan Sahabat
 
 
 
Sahabatku Norhaya,Samsidar..
 
 
 
 
Diana,Samsidar dan Norhaya
 

 
 Diana dan sahabat-sahabat Diana dah lebih 10 tahun kenal dan sama-sama berkerja dalam satu pejabat...sahabat Diana yang bernama Samsidar merupakan kak ipar kepada adik ipar Diana...kedua sahabat Diana ni bakal bergelar ibu dalam masa terdekat ini..Diana ucapkan tahniah kepada mereka berdua dan semoga menjadi isteri dan ibu yang solehah....
 
 
 
 
 

11 ulasan:

Nur Shafiq berkata...

Bertuah bagi mereka yang punya sahabat :)

Nur Sakinah® berkata...

Ukhuwah kerana-Nya, in shaa allah kekal selamanya.. Sahabat sampai ke syurga :')

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

hargai hbungan sahabat itu =)

Kathy R'bain berkata...

kau ada di kala ku suka,di kala ku duka...

Aniq Bukhary berkata...

i choose sahabat... Susah senag bersama... :(

Khir Khalid berkata...

Sahabat & teman mampu membantu kita utk ke syurga.. in shaa Allah..

Mizz Aiza (Dunia Kecil) berkata...

untuk mencari sahabat sejati sangat susah.. 1 dalam 1000.. berusaha juga untuk menjadi sahabat yang sejati..

nana kimie berkata...

mula2 susah jugak nana nak paham kak ipar kepada adik ipar tu....hihi..baca ulang kali baru paham:)

Mardiah Diana berkata...

@nana kimie Eya ker dik...mungkin akak silap dengan penggunaan ayat ker...hehe..

Kyla Pearlisha berkata...

Sahabat selamanya :)

Zara Nurhaidah berkata...

waahhh.. dah 10 tahun bshabat dan skang pon satu ofiss ?? caya laa.. ^^

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign