Anugerah Terindah: Wordless Wednesday #4

Halaman

6 Ogos 2014

Wordless Wednesday #4

Biskut Raya 2014








24 ulasan:

Norhasniza Khalid berkata...

mak aii, comelnya bekas kuih..

Mardiah Diana berkata...

@Norhasniza Khalidmakasi Mama..kuihnyer pn sedap Mama..hehe..

Kisah Si Dairy berkata...

masa untuk makan kuih raya...yeaaah

Mardiah Diana berkata...

@Kisah Si Dairyjemput Sis,tinggal sikit2 jer semua...hehe..

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

ololo comel je bekas..kuih pun nmpk sedap tu sis..

slmt hari raya sis =)

ain syafieqa berkata...

sedapnye..ain kat rumah ni kerja menghabiskan biskut raya je.hehe..ain tag untuk giveaway..

http://whiteroses2013.blogspot.com/2014/08/fantastic-giveaway-by-fr.html

Nurul berkata...

Salam Aidilfitri...
Comeynya bekas tu... :)

Asha Lya berkata...

knp comel sgt ni nakkk

Asha Lya berkata...

menabung sekali utk mardiah

Mimi Azirah berkata...

bekas kuih cantik biskut pun byk

Nazlee Ismail PCL berkata...

Dah masuk minggu ke2 ni memang sedap nak mengunyah kuih/bisku raya...bekas tu pun nampak sedap haha..

NaZiRaH @ Ezyra berkata...

salm akak..amboi kiutnya bekas, beli kat mana ni??

NaZiRaH @ Ezyra berkata...

salm akak..amboi kiutnya bekas, beli kat mana ni??

Azhafizah Md Nor berkata...

wahh biskut raya dalam bekas tupperware yang comel :)

Ismi Ana berkata...

Bekas tuuu..comelnye! Nak bekas je boleh tak? Huhu.. Suke la tengok bekas tu. Ana peminat setia corak polka dot.

Sally Samsaiman berkata...

comel luar comel dalam...ish! geraaammmm~

Tihara berkata...

selamat hari raya yea
maaf saya tak nampak gambar
line slow sangat :)

sHaRiNa eLyaNa berkata...

comelnya tmpt kuih tu :D

Khir Khalid berkata...

Wahh bestnya.. emel sikit utk saya rasa hehee... Salam ceria Aidilfitri & hari Rabu... :)

♥ Mrs. Secretary ♥ berkata...

Comel!!! =D

~MommyAqilMedina~ berkata...

Cantiknya bekas kuih!colorful ..suka tengok..Hari Raya pon ceria..

Zee Suhaini berkata...

bekas kuih raya tu comel dah polkadot tapi sayang tak transparent..
tak nampak isi kat dalam..hehee

acik idah berkata...

Comell nyyerrr...!! bukan kuih nyer... tapi bekas nyer... hehehe... :D

Yun Sing berkata...

Nak jugak :3 Bekas yang menarik ^^

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign