Anugerah Terindah: Lauk Pucuk Ubi Kayu Dan Ikan Bilis

Halaman

23 Ogos 2014

Lauk Pucuk Ubi Kayu Dan Ikan Bilis

Salam sabtu untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai...rasa2 sahabat blogger dan pembaca yang berkunjung ker blog Diana ada tak yang sedang menjamu selera...taulah  time ni kan waktu2 makan malam....sama macam Diana jugak...Diana kalau boleh tak nak makan lepas jam8.00 malam...sebab takut gemuk,kata orang kalau tak nak gemuk jangan makan lepas waktu jam8.00 malam,makanlah sebelum jam8.00 malam...tak tau betul ker tak...Diana amalkan jer...mana tau betul...kan....hehe....
Allahamdulillah syukur dengan rezekimu Ya Allah...lauk untuk malam ni....sayur pucuk ubi kayu tumis berair dan ikan bilis goreng asam...sedap ni masakan kampung....

12 ulasan:

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata...

Dah lama tak makan pucuk ubi. Kena cari nie ^_^

Eimma Esmail berkata...

bestnya kak. menu camni lagi buat selera bertambah. heee

Aisya A. berkata...

ya allah kak, masakan kampung tu lah yg sedapnya... kat bandar mana nak cari ni? huhu

ain syafieqa berkata...

ain minat betol lauk kampong.kecur air liur ni.adeh,rase nak makan lagi.hehe

ain syafieqa berkata...

ain minat betol lauk kampong.kecur air liur ni.adeh,rase nak makan lagi.hehe

cik kiera berkata...

Pucuk ubi baru je lepas buat lemak haritu. Sedappp kan :D

Norhasniza Khalid berkata...

mama tak reti makan pucuk ubi ni.. hihi, kuahnya kalau masak lemak mama makan lah..

Mimi Azirah berkata...

sedap sesekali.mkn rgkas mcm nih

Asha Lya berkata...

ari tu lya mkn pucuk ubi kat kg wahhh sdpnya msk lemak...bila dah lama x mkn ni

Khir Khalid berkata...

masakan kampung mcm ni mmg cukup menyelerakan... sedap.. :)

♥ Mrs. Secretary ♥ berkata...

Nyumm. .nyumm. . Nampak sangat menyelerakan..nak sikit..=D

Yun Sing berkata...

IKAN BILIS!!!!! :D

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign