Anugerah Terindah: Mendung Di Petang Hari Jumaat

Halaman

15 Ogos 2014

Mendung Di Petang Hari Jumaat



Depan Rumah Dengan Pokok Kelapa Sawit

Salam dan selamat petang Jumaat untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai...dengan keadaan mendung seperti hujan nak turun membuatkan rasa malas yang teramat sangat..nak ke dapur pun rasa malas...macam nak tidur jer dengan berbungkuskan selimut masa ni.....hehe...
Apa kan daya,sebagai seorang isteri perkataan dan perbuatan malas wajib di hindari dan di buang jauh2 dari tertanam dalam2 dalam diri ini...betul tak...hehe...terus bangun dan memulakan langkah pertama iaitu aktiviti yang wajib di lakukan kat dapur...tentulah bab2 mengemas,memasak dan macam2 lagilah yang patut...
Dah siap semua aktiviti kat dapur...terus ke beranda rumah...duduk2 tengok kereta...wahh...bukan  main kotor...terfikir2 nak Diana nencucinyer...tapi nak tunggu En. Hubby pulang dari kerja....sabar yer wahai kereta kejap lagi kita nak kasih mandi bersih2 kat awak..hehe...
P/S:tak tau nak tulis 




6 ulasan:

ain syafieqa berkata...

sejuk je hari ni..memang best berbungkus dlm selimut.hehe

Khir Khalid berkata...

Suasana mcm tu mmg buat kita jadi malas... mengantuksss... :D

Norhasniza Khalid berkata...

semalam seharian hujan kat jb ni..

Ismi Ana berkata...

Kalau cuace mendung gini mmg sedap laa utk dinikmati bawah selimut. Hehe..enak dibuai mimpi.

Asha Lya berkata...

kat kk ni pun masih mndung..sejuk ja nie

Yun Sing berkata...

Cuaca macam ni kalau tidur best kan :) *berangan*

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign