Anugerah Terindah: Lirik Lagu - Teman Bintang by Masya Ceria Popstar 2

Halaman

24 Ogos 2014

Lirik Lagu - Teman Bintang by Masya Ceria Popstar 2






Teman Bintang - by Masya Ceria Popstar 2



Tetap di langkah ini
Menemani hariku
Menjadi sebuah cerita
Yang tak akan ku lupa


Apa pun yang terjadi
Aku yakini nanti
Inginku wujudkan mimpi
Dan ingin aku raih


Sandarkan diri ini
Dalam tujuan hati
Mengiringi langkahku yang bererti


Biarkan bintang menjadi teman
Di dalam mimpiku berkhayal
Biarkan bintang menjadi teman
Jadikan malamku sempurna


sandarkan diri ini
Dalam tujuan hati
Mengiringi langkahku yang bererti


Biarkan bintang menjadi teman
Di dalam mimpiku berkhayal
Biarkan bintang menjadi teman
Jadikan malamku sempurna


Biarkan bintang ku berkhayal


Biarkan bintang menjadi teman
Jadikan makamku sempurna


Tetap dilangkah ini....









9 ulasan:

Mimi Azirah berkata...

bestkan lagu die

cik kiera berkata...

Lagu dia best. dah jadi caller ringtone kiera...

ain syafieqa berkata...

tajuk lagu ain tak ingat,tapi kalau dgr kat radio mesti familiar lagu ni

Khir Khalid berkata...

Lagu ni mmg sedap didengar.. liriknya pun mendalam maksudnya...

♥ Mrs. Secretary ♥ berkata...

Minat kat dia jugak!!! =D

Yun Sing berkata...

Best ye lagu dia? :)

Norshuhadah Norshuhadah berkata...

Best lgu nie!!

Farrah MF berkata...

Saya pun suka lagu ni, Diana. Pandai budak Masha ni nyanyi :)

kang jum berkata...

saya nak download dulu kat buat dengar

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign