Anugerah Terindah: Anak Buahku Dengan Baju Barunya

Halaman

18 Ogos 2014

Anak Buahku Dengan Baju Barunya

Salam dan selamat petang untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai...petang tadi anak buah dari sebelah suami datang kat rumah...dengan muka macam gembira dan selamba jer...tanya punya tanya...rupanya nak tunjukkan baju baru dia kat pakcik dan makcik dia....tengok tu lambang pun masih ada lagi..terus jer nak pakai...tak sabar...
Peminat Ney Mar JR..


Comel tak...



Tengok tu...peminat Ney Mar JR rupanyer dia...hehe...





13 ulasan:

ain syafieqa berkata...

hehe..semangat tu nak tunjuk baju dia..

Ismi Ana berkata...

Haha..ni mesti kes demam fifa world cup tak abis lagi nih. XD sebijik tiru Ney Mar. Keh3

acik idah berkata...

demam bola ker nie??? hehehe... acik tak reti laa...

awat la rambut cam teletubbies tu dik oii... :D

Kathy R'bain berkata...

Neymar yer?

munirah rahman berkata...

comey dy..hehe

Norhasniza Khalid berkata...

wah.. ada rambut toncit.. hihi.. lawa banu, pinjam boleh bang,,,

Kisah Si Dairy berkata...

eh..dah upin pulak kat rambut tu..hehehe...

Asha Lya berkata...

amboi peminat neymar erkkk..smgt tu

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

tak sbr sungguh tu nak pakai..hihi

irrayyan berkata...

Singgah dari segmen url blog kak mia.
Jom singgah blog mommy Irra => irrayyan.com

Mimi Azirah berkata...

suke la tuh pakai baju bru

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK berkata...

Sampai tak sempat buka tag :)

Yun Sing berkata...

OMG!! Neymar!! :D

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign