Anugerah Terindah: Gula - Gula Tahun Baru Cina

Halaman

2 Mac 2015

Gula - Gula Tahun Baru Cina







Salam dan selamat tengahari untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai...waktu ni semua dah lunch ker...








Diana belum lagi lunch ni sebab kejap tadi sebelum pukul 12.00 tengahari adik manager ada bawa gula2....gula2 CNY katanya...jadi Diana dan sahabat kat ofis ambillah mana yang berkenan....Diana ambil yang gula2 berbentuk strawberry tu...comel jak bentuk dia kan....







Yang Ikhlas,

10 ulasan:

Sally Samsaiman berkata...

comel je kak oii...macam gegula yg jual kat Cameron tu :D

kehidupan sihat berkata...

lolipop strawaberi tu sedap :)

salam perkenalan & jemput ke blog nana

Nao Mei berkata...

Singgah blog diana...wow...gula2 tak boleh makan banyak tau...
Gigi cepat rosak..kiki

Aisya A. berkata...

eh tak tau plak gula2 dynamite tu ade yg warna pink. hihi

nusha fasha berkata...

Alhamdulillah rezeki...

Asha Lya berkata...

Ehh da juga gula2 cny ya kak hihi

Permatabiru berkata...

ehh lunch mkn gula2 je..hihi

Dunia Zumal berkata...

Alahai untuk lunch ke Diana? Zumal lunch minum air kelapa je tak lapar lak hari nie ^-^

Bbwana adienia berkata...

ala..bestnya dapat gula-gula..dapat menceriakan hari-hari kak diana kalau dapat gula2 selalu..hihi

Khir Khalid berkata...

Assalam... gula2 buat hari kita sentiasa ceria.. :)

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign