Anugerah Terindah: Almari Baruku

Halaman

4 Mac 2015

Almari Baruku




Salam dan selamat pagi untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai...tak sedar dah hari rabu hari ni kan...cepatnya masa berlalu tanpa kita sedari....
Hari minggu yang lalu Diana buka sebuah kotak yang ada kat rumah semasa sedang mengemas rumah...dalam kotak tu sebenarnya barang yang Diana simpan..barang tupperware yang Diana beli dari kawan sepejabat.




Banyak tak....hihi....sebenarnya dah lama Diana beli tupperware ni...Diana beli sikit2...tak ada tempat, Diana terpaksa simpan dulu dalam kotak..baru jer hari minggu lalu Diana pergi beli almari lepas siap kemas rumah..
Ni dia almari baru yang Diana beli tu..Sebenarnya ni almari untuk simpan buku2..tapi tak apa kan boleh juga buat untuk simpan barang2 lain kan macam tupperware...tapi Diana belum sempat nak susun barang2 tupperware Diana tu...InsyAllah dah susun nanti,Diana akan update yer...




I
Yang Ikhlas,

14 ulasan:

Dunia Zumal berkata...

Wah, sampai sekotak tupperware Diana yer ^-^

Farida Badaruddin berkata...

banyaknya tupperware. tp best kumpul tupperware sbb comel2

Permatabiru berkata...

wahh banyak..teringin nak tgk susunan sis..sy pun banyak xtahu nak cari rak yang mcm mn..hehe

Mardiah Diana berkata...

Yer zumal...dah lama beli sikit2....lama2 jadi sekotaklah tu..hihi

Mardiah Diana berkata...

Tu yang diana beli sikit2..nak kumpul sikit2 sb suka dengan barang tupperware...comel dan tahan...

Mardiah Diana berkata...

InsyAllah dah siap susun,nanti Diana update yer sis...almari murah jer ni sis...yang penting barang dapat susun kan sis...

Asha Lya berkata...

Akak peminat tuperware juga ya,

Mrs Yatie berkata...

hi dear ;),
Jemput join iPhone 5S GA ;) Jom ;)

Ezy Loy berkata...

kalo susun tupperware ats rak mcm tu nmpk cantik jeee!

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH berkata...

Assalam mardiah,
alaaaaaahaaii
nengok almari mardiah teringat almari iols pulop
do elok tersimpan dalam kotak tak pasang2 lagik sob3

Bbwana adienia berkata...

wah, syoknya banyaknya tupperware..kak diana kalau x tempat mo simpan tu tupperware ni tempat wana ada tempat..hehehe..;p

ain syafieqa berkata...

syok kumpul Tupperware ni.hehe

Fuza Musa berkata...

Kumpul sikit2..bila nak guna senang..ada aje kan

Khir Khalid berkata...

Assalamualaikum... bolehlah mengisi masa cuti hujung minggu mengemas tu nanti.. :D

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign