Anugerah Terindah: Misi Hari Ini

Halaman

28 Mac 2015

Misi Hari Ini

Salam sabtu untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai...wahh....nampak tak tajuk entri Diana hari ni....apakah misi Diana hari ni....







Misi Diana hari ini adalah nak mencari mesin basuh....maklumlah mesin basuh Diana yang telah berkhimat dengan Diana ni dah rosak....nak beli mesin basuh ni sebelum GST...hihi.....










Yang Ikhlas,



13 ulasan:

Ezy Loy berkata...

arap misi terlaksana hendaknya..
hehe

Aku Penghibur berkata...

beli jangan tak beli... sebelum gst

Jom Vote blog acik bagi msmw

Yumida Huda berkata...

kena beli sebelum 1 april kak..nanti tukang kedai naikkan harga
selamat bermesin basuh baru kak..masih berplastik2 lg tu

Dunia Zumal berkata...

Moga berjaya dalam misi Diana tu ^^

Asha Lya berkata...

Btl tu Kak bli jgn x bli hhihi

anajingga berkata...

semua nak kena beli sebelum april fool ni kan, singgah pagi ke sini :)

Siti Rohaida Yusof berkata...

akak pulak rabu ni misi mencari peti ais...peti ais kat rumah tu dah mintak yang baru pulak..heheheh

Khir Khalid berkata...

Wahh.. pasti dah beli skrng kan.. nanti sharelah cerita lagi.. :)

Cikgu Norazimah berkata...

wah ! bestnyer nak beli mesin basuh baru ;)

p/s : Jemput join segmen CN yer : http://www.cekgunorazimah.com/2015/03/segmen-bloglist-mei-jun-2015-by-cn.html

aswadz berkata...

dah jumpa ke mesin basuh yg berkenan di hati?

Dunia Zumal berkata...

Camne misi Diana ^^

Nao Mei berkata...

lama hilang diana..pergi mana ye..kiki

hidayu ayumie berkata...

ha mesin basuh ayu pon da rosak da kak..
skg still gune tangan..
bajet da lari sikit bulan neie..

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign