Anugerah Terindah: Jemputan Kahwin

Halaman

14 Mac 2015

Jemputan Kahwin


Salam dan selamat pagi sabtu untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi....
Wahh...minggu ni musim cuti sekolah lagi...ramai yang ambil kesempatan untuk bercuti dan bawa anak2 jalan-jalan....musim ni juga ramai yang buat kenduri kahwin kan....









Tempat Diana pun apa kurangnya...hari ni ada juga jemputan kahwin kat estate sebelah...jiran lama mak mertua Diana...tu yang petang nanti Diana dan hubby nak pergi...kita pergi nanti naik motorcycle jer sebab jiran sebelah estate jak...

Yang Ikhlas,

3 ulasan:

Ezy Loy berkata...

berderet jemputan kawen.. xtau mane 1 nk pegi.. hihi

Dunia Zumal berkata...

Cantik kad jemputan tu ^^

Asha Lya berkata...

Asal cuti je msti musim org kawin kan hihi

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign