Anugerah Terindah: Ayam Goreng Untuk Makan Malam

Halaman

16 Ogos 2014

Ayam Goreng Untuk Makan Malam






Salam dan selamat petang untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai...Sebenarnyer hari ni ada jemputan rumah terbuka dari keluarga Diana,tapi memandangkan Diana sakit gigi,terpaksalah Diana tak pergi ke rumah terbuka keluarga Diana...



Mungkin sekarang ni,dorang dah makan2 kat rumah terbuka tu kan....Diana kat rumah gorenglah ayam untuk En.Hubby makan malam ni...






Menu Malam Ni - Ayam Goreng






7 ulasan:

Yun Sing berkata...

Sakit gigi ye.. cepat sembuh na.. ^^

ain syafieqa berkata...

semoga cepat sembuh..ayam goreng pun sodap..hehe

Aisya A. berkata...

amboi sedapnya.. hehe..
saya raya tahun lepas kena sakit gigi. sabar je lah tengok org melantak sedap2. hehe..

get well soon ye. :D

Yumida Huda berkata...

mak ai..menggoda ayam grg akak..sampai kat sini tergoda nk mkn

Ismi Ana berkata...

Alolo..siannye..moge cepat sembuh ye. :)

Kathy R'bain berkata...

Sakit gigi.. Makan bubur la sis..

Asha Lya berkata...

lya tak blh tahan owhh kalau sakit gigi..

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign