Anugerah Terindah: Pink Lagi Nampaknya

Halaman

21 Ogos 2014

Pink Lagi Nampaknya







Salam dan selamat petang untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai....




Sekaran dah bulan August....seminggu lebih lagi dah masuk bulan september,lepas tu bulan october pulak...Semua sudah maklum,hari raya Aidiladha atau hari raya korban jatuh pada bulan october kan...Mungkin ramai di kalangan blogger dan pembaca tiada yang menempah baju baru untuk hari raya Aidiladha....tapi Diana raya Aidiladha ni nak jgk menempah sepasang baju baru....hehe..







Kain Satin Untuk Skirt 2m x RM5.80 = RM11.60
Kain Chiffon Untuk Baju 2m x RM4.90 = RM9.80
Lace Untuk Tangan Jer 1m x RM10.00 = RM10.00
Jumlah Semua Kos Kain Dan Lace = RM31.40



Murah tak Diana beli kain ni....hehe....Untuk upah baju pulak,tempat Diana selalu tempah untuk menjahit baju,biasanya RM40.00 untuk kurung moden dan untuk peplum...Nak tahu fesyen baju apa Diana jahit nanti...tunggguuuu......






13 ulasan:

Mia Liana berkata...

wahhh... fesyen apa la diana nak jahit ni. excited..

p/s : Salam. Terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #7. (^_^). Blog ini telah tersenarai di http://www.mialiana.com/2014/08/senarai-url-blog-7.html

ain syafieqa berkata...

dah tempeh dah? ain fikir nak beli je la raya haji ni.hehe..tak sabar nak tunggu baju tu siap

Norhasniza Khalid berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Norhasniza Khalid berkata...

wah.. tak sabar tunggu baju raya baru ni

Ismi Ana berkata...

Pink soft! Cantikk..hehe.

Yun Sing berkata...

Cantik ba warna nya :)

Khir Khalid berkata...

Wahh.. cantik.. :)

acik idah berkata...

I like pink... :D

Huhuhu... orang tu dah prepare dah baju raya haji... bagus3x... :D

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK berkata...

Waahh x sabar nak tengok ni.

Eimma Esmail berkata...

Wah. Msti cantik t... Ima pun suka warna pink...hihi

Mimi Azirah berkata...

xsbr nk tgk

Asha Lya berkata...

ehh dah ada baju raya korban..lya x taw lagi ni

♥ Mrs. Secretary ♥ berkata...

Wow nice color..tak sabar nk tunggu jadi baju.. mesti cantik..farah pn tempah sepasang jer utk raya haji nanti.. =D

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign