Anugerah Terindah: Durian Oh Durian

Halaman

11 Ogos 2014

Durian Oh Durian





Salam dan selamat petang untuk semua sahabat blogger dan pembaca yang Diana sayangi dan hargai....


Pulang keja tadi jam4.00pm...smpai kat rumah...wahh...tercium bau sesuatu...bau durian ler...walaupun sebiji jer,tapi makhai bau dia harum seluruh rumah...rasa tak sabar nak makan...lepas selesai solat  terus ke dapur...En.Huby  pun buka kulit....








Yang ada ruang kosong tu...En. Huby yang makan,kita suami isteri ni pengemar makan buah durian...hehe...rasa tak puas makan sebiji ni...nak kena tambah...hehe...apa2 pun walau cuma sebiji jer tetap rasa bersyukur....Allahamdulillah....






21 ulasan:

ain syafieqa berkata...

balik kampong hari tu dpt merasa 2 biji pun dah syukur. lepas tu berkipas, panas..hehe

Bunda a.k.a KN berkata...

Assalam....salam ukhuwah dari bunda...bunda dan anak2 kurang suka makan durian ni...kecuali di buat kuah atau tempoyak...
Jiran bunda ad bagi 4 biji....rezki kan...ambil juga dan bunda buat tempoyak....separuh buat kuah makn dengan roti dan pulut..

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

sedap durian tuuu..

nyum2..

Ismi Ana berkata...

Sedap betul makan durian time2 gini. Fuhh..layan. Hehe

Zara Nurhaidah berkata...

suamii pun gemar makan durian putih mi, zara lak suka makan durian daliit.. heeee

NaZiRaH @ Ezyra berkata...

salam akak, saya pun minat durian tambah2 bahgian yang 1 ulas tu, abang plak kureng sikit...

♥ Mrs. Secretary ♥ berkata...

alaaaa terus mengidam tau tengok durian nie.. nak sikit..=D

Hafiz Hafizol berkata...

dap dap.. tahun nie x boleh makan durian banyak2 pun sebab durian kat kampung tak berapa jadi... banyak pokok yg mati sebab kemarau huhu...

Nurul berkata...

Baru semalam makan kuah durian... durian fresh dah xde, yang frozen tu wat kuah durian... sedappp :)

Lieya Von Jay berkata...

mmm sedap nya buah durian .. suka makan dengan pulut .. ^_6

Nao Mei berkata...

Kat sarawak nie tengah musim buah durian diana..
Cik akak makan juga tapi tak gemar sangat

~MommyAqilMedina~ berkata...

Aduhaii sedapnya durian!!aida pon suka amakn durian..tapi tak boleh makan banyak sejak mengandung ni..sebab cepat rasa muak n nak muntah..hehe..Tapi Aqil memang minat gile durian tapi taknak pegang sebab geli..sabar je lah..

Aisya A. berkata...

tak boleh tahan lah dgn bau durian.. automatik jadi pening. huhu.. sedap mmg sedap tapi bau diaaa.. alamak, boleh pitam.. pernah dulu gara2 'harum' bau durian terbaring satu hari satu malam. sobs

acik idah berkata...

makan durian nie kalau ada geng seronok... tapi kalau sorang2 pun boleh jerrk... :D cuma kurang feel laa takder rebut2...

Khir Khalid berkata...

Klu durian mmg saya tak tolak... feveret hehee.. :D

Yun Sing berkata...

Waa.. ada durian lagi.. hehee..

Asha Lya berkata...

sdpny...tak sbr ni nak blik kg lya d bfrt byk durian hhee

Asha Lya berkata...

lya menabung cne

Suziela Wati Sulaiman berkata...

durian oh durian

Mimi Azirah berkata...

sedapnye doyan

izzeyda berkata...

wah2 sedap tuh durian.. lama tak makan, sebabnya selalu nak makan, kepala sakit memang tak berani la makan..

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign