Anugerah Terindah: Menu Makan Malam - Spageti Lagi

Halaman

18 Oktober 2015

Menu Makan Malam - Spageti Lagi

 





Salam  dan selamat malam untuk semua sahabat blogger dan pengunjung yang Diana sayangi dan hargai....terima kasih Diana ucapkan kepada semua yang sudi singgah dan komen dekat blog Diana ini....




Malam ni tekak Diana teringin nak makan spageti lagi tak tau kenapa.....semenjak Diana cuba-cuba buat spageti prego carbonara cendawan prego dalam entri Diana di sini yang memang sedap pada tekak Diana dan malam ni Diana buat lagi tapi Diana cuba perasa lain lagi iaitu  Prego sos spageti berkrim keju dan herba....













Prego spageti berkrim keju dan herba ni pun Diana sangat suka sebab rasa dia yang lemak-lemak dengan limpahan kejunya....Ada masa Diana nak cuba lagi Prego spageti rasa lain pula....








15 ulasan:

Asha Lya berkata...

Aduhhh Kak sdp sgt ni...maw try la perisa ni klau da akak kata sdp

Khai♥Rin : anies berkata...

Sy da try yg ni tp xtau xkn plak dgn tekak sy :(

Farrah MF berkata...

Saya suka cheese dan herbs ni, Diana. Bestttt!

luqman zakaria berkata...

yum..yum nampak sedap

luqman zakaria berkata...

yum..yum nampak sedap

Bbwana adienia berkata...

Memang sedap tu kak..wana pun suka mkn..nyum2..:)

iryanty ahamad berkata...

Biasanya kak yan campur tin biru n tin kuning...sedapnya

Amir Khalis berkata...

aiyoo lapar pula pepagi ni

Zie Has berkata...

sedap ni ... pekat memikat :)

Ana Fatihah berkata...

Tetiba rasa nak makan spageti jugak. :P
Btw, follow sini. :D

syira berkata...

slurrp...sampai terliur kita yg dlm pantang ni..sabo2..hee

Dunia Zumal berkata...

Tetiba teringin nak makan pasta juga ^-^

Melissa Muklis berkata...

tengok pun dah sedap. hehe

Cik Yanie berkata...

FAV ALL THE TIMEEEEE

✿LiyaNa RoHazi✿ berkata...

Spaghetti carbonara eh .. dapnyerr .. lebih suka sos spaghetti cikit bila mkn dripada byk ..

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign