Anugerah Terindah: Menu Makan Malam Semalam

Halaman

5 Oktober 2015

Menu Makan Malam Semalam





Salam dan selamat pagi isnin untuk semua sahabat blogger dan pengunjung yang Diana sayangi...malam semalam Diana dan suami  teringin nak cuba buat spageti sebab kat bandar tadi Diana ada beli prego carbonara cendawa...













Hubby dan Diana suka pula dengan prego carbonara rasa cendawan ini.....Diana baru cuba-cuba lah buat spageti ni ikut resepi yang ada kat belakang tin prego carbonara cendawan ni....hihi






















16 ulasan:

PeRdU cINta berkata...

Wah mesti sedap ni...

Siti Nurzafirah berkata...

Sedap tu kak... SN sukaaa....

Asha Lya berkata...

Lma x mkn spageti ni..sdp kan Kak Lya pun prnh try

Asha Lya berkata...

Lma x mkn spageti ni..sdp kan Kak Lya pun prnh try

Zie Has berkata...

nyum2 sedapnya ... menu feveret anak-anak kat rumah ni :)

nor azman berkata...

Sedapnya

Dunia Zumal berkata...

Sedapnya... dah lama tak buat spaghetti camtu ^-^

Khai♥Rin : anies berkata...

sy pun rembat jenama ni jg... cuma sy akn tambahkan sket susu krim... br ada ummppphhh ;-)

Maria Firdz berkata...

Tak pernah cuba masak lagi guna prego nih..

noorhaidaz eyda berkata...

Mmm..sedap ni...

seraa rose berkata...

terliur pulak tengok favourite food ni.. apakan daya tengah diet.. huhuhu

Murni Alysa berkata...

murni lidah kampung..tak pandai mkn spagetti

Puan Wawa berkata...

best hooooo...

Farrah MF berkata...

Nyummm nyummmmm sedapnya carbonara :)

Cik Yanie berkata...

FAV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jari Manis berkata...

mudah kan guna freego

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign