Anugerah Terindah: Jalan Kat Bandar Tadi

Halaman

4 Oktober 2015

Jalan Kat Bandar Tadi





Salam dan selamat petang untuk semua sahabat blogger dan pengunjug yang sudi singgah dan komen dekat blog Diana ini...terima kasih yang tak terhingga Diana ucapkan kepada semua.Hari ini baru lagi Diana ke pusat bandar sandakan jalan-jalan dan ada urusan sikit yang nak di selesaikan....Bergerak dari rumah tadi jam 6.00am kami tak makan apa2 pun jadi sampai kat pusat bandar pertama yang di cari adalah kedai makan...hihi...




mee basah udang






Kami suami isteri oder mee basah udang...Diana ni paling suka makan udang..selalunya Diana oder nasi goreng butter prawn tapi pagi ni nak pula tukar selera....hihi....Suami nak pergi makan tom yam tapi kedai makan tom yam tu buka pukul 11.00am lagipun kita nak bergerak balik awal kalau semua urusan siap..jadi nak makan tom yam tu InsyAllah lain kali lah kan hubby...hihi....Selesai urusan Diana singgah sekejal kat kedai nak beli sedikit barang keperluan dapur dan rumah..Jam 11.00am bergerak pulang dan sampai rumah jam12.30pm










9 ulasan:

Asha Lya berkata...

Sedapnya mee basah udg tu Kak, Lya ari ni duk umah ja..hihi

Farrah MF berkata...

Mesti syiokkkk makan mee udang tu time lapar, panas-panas kan,.. :)

Aisya Ahamad berkata...

Sedap oh mee udang. Hehe

Zie Has berkata...

nampak sedap ... terliur pula :)

Dunia Zumal berkata...

Terliur tengok mee tu ^-^

Khai♥Rin : anies berkata...

berapa sepinggan kalu cm tu?

Maria Firdz berkata...

Nampak sedap..

Cik Yanie berkata...

sdpnyaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Jari Manis berkata...

dapnye...tgk pun dah terliur ni

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign