Anugerah Terindah: Tak Sedar Dah Oktober Rupanya..

Halaman

1 Oktober 2015

Tak Sedar Dah Oktober Rupanya..








Salam dan selamat petang untuk semua sahabat blogger dan pengunjung yang sudi singgah dan komen dekat blog Diana ini.....terima kasih yang tak terhingga Diana ucapkan kepada semua....kerana terlalu banyak kerja yang bertimbun-timbun kat ofis membuat Diana lupa pula kita dah melangkah ke bulan oktober....Untuk sahabat blogger yang sudi tag dan jemput Diana untuk join segmen mahupun giveaway....InsyAllah ada masa Diana akan menjoinkan diri juga....












Alhamdulillah syukur kepadaNya kerana masih memberi kita usia untuk kita menghirup udara dan melihat keindahan ciptaanNya. semoga kita sentiasa mensyukuri segala apa yang telah di kurniakan kepada kita..









18 ulasan:

nusha fasha berkata...

Kejap je rasa..xlama lg hbs 2015

Asha Lya berkata...

Syukur alhamdulillah moga bln ni lbh baik dri bln sblmnya kan insyallah

Amanda Suria berkata...

Tinggal 2 bulan lebih jer lagi nak habis 2015 kan...

Cik Yanie berkata...

syukur masih berpeluang bernyawa hehehehehe. jemput join GA yanie kak http://impianacikyaanie.blogspot.my/2015/10/giveaway-october-by-impiana-cik-yanie-1.html :)

Farrah MF berkata...

Nanti tau-tau dah November pulak! Sekejap je kan!
Moga Oktober ini lebih indah :)

aeinna Musa berkata...

syukur menambah nikmat;)

ena tag diayana kat sini http://www.aeinnamusa.com/2015/10/fuyooo-giveaway-by-mama-darwiish.html

noorhaidaz eyda berkata...

syukur Alhamdulillah.. kite pun dh bertambah usia lagi 2 hari.. hehehe

adianiez AIDA berkata...

tq sebab singgah blog aida :)
bulan ni bulan besday aida... best !

Hajar Shikin berkata...

Memang bulan lepas rasa sekejap sangat, sedar-sedar dah masuk oktober

Nooriah Abdullah berkata...

salam jumaat dari kaknoor ya
thanks selalu ke blog kaknoor

Nooriah Abdullah berkata...

2 bulan lagi dah sampai penghujung tahun cepatnya masa berlalu kan

Cetusan Minda berkata...

alhamdulillah , kita masih boleh bernafas . semoga kita terus dipanjangkan umur dan dilimpahkan rezeki serta diberi kesihatan yang baik untuk menambah ibadah kita ...

Dunia Zumal berkata...

Alhamdulillah, kita masih dapat meneruskan langkah di dunia ini...

Kathy R'bain berkata...

Selamat datang oktober... Please be nice to us.. Hehehe..

Cik Yanie berkata...

Happy october kak.

Khai♥Rin : anies berkata...

rs cm aritu br je sambut tahun baru...tup2 da bln 10

Zie Has berkata...

sekejap je masa berlalu kan :) ...

Jari Manis berkata...

masa cepat berlalu...dah masuk nov :-)

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign