Anugerah Terindah: Jalan-Jalan Cari Makanan Stemboat

Halaman

25 Oktober 2015

Jalan-Jalan Cari Makanan Stemboat





Salam dan selamat malam untuk semua sahabat blogger dan pengunjung yang Diana sayangi dan hargai....terima kasih yang tak terhingga Diana ucapkan kepada semua....Untuk pengetahuan sahabat dan pengunjung hari sabtu petang kemarin Diana dan hubby turun ke pusat bandar...nak rasai jalan-jalan di suasana malam dah lama Diana dan hubby tak merasa jalan-jalan dalam suasana malam....




Dalam perjalanan kemarin petang hujan turun dengan lebatnya


Gambar suasana malam di bandar sandaka 



Lepas jalan- jalan bersama di suasana malam di sandakan...Diana dan hubby pergi ke Trig Hill Sandakan sebab hubby Diana nak makan stemboat...Diana dan hubby ni first time ni nak makan stemboat...hihi...Masuk jer kat restoran stemboat tu....wahhh...banyaknya makanan ni baru separuh Diana ambil gambar nak ambil gambar kat makanan laut macam udang,kerang,ikan,sotong dan macam-macam lagi sebab dah ramai pengunjung yang datang....









Mula lah Diana dan hubby main masak-masak.....hihi.....Bayaran kira Rm30.00 seorang dan makanlah sampai kenyang....hahaha.....




Pencuci mulut dia Diana ambil aiskrim tambah sampai 2x aiskrim ni....hihi.....Pulang malam tu dengan penuh kekenyangan....Alhamdulillah.....InsyAllah ada masa nak datang lagi......


















9 ulasan:

Cik Yanie berkata...

wahh sedapnya .

Bbwana adienia berkata...

Wow..bestnya jln2 dan mkn steamboat..wana lma suda nda mkn..huhu..

Amir Khalis berkata...

teringat seoul garden

Khai♥Rin : anies berkata...

wahhh nampak besttt... rs nk berstimbot skrg jg ;-)

Asha Lya berkata...

Aiskrim tu Kak aduhh sdpnya...kmi pun tringin maw mkn d cna blm lgi da kesemptn

Dunia Zumal berkata...

Bestnya makan steamboat

Vander Good berkata...

Helo, salam singgah. Rupanya kak org sabah juga ya...hehe... Lama suda sa nak pergi ke Sandakan tapi tak kesampaian. Harap suatu hari dapat pergi sana. Dengar cerita seafood di sana murah kan...hehe... :)

Jari Manis berkata...

RM30 seorang? murah tu...mmg puas hati lah mkan kalau mcm ni

Kakak Tiri Cinderella berkata...

Hujan hujan kalau makan panas panas sedap... Layannnn.. Hehehe Peminat seafood kena cuba nie...

Anugerah Terindah Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign